×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
تاکید مدیرعامل بانک دی بر استفاده از خدمات غیر حضوری در دوره شیوع کرونا

تجارت گردان | تاکید مدیرعامل بانک دی بر استفاده از خدمات غیر حضوری در دوره شیوع کرونا

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک دی، کریمی با اشاره به آمادگی زیرساخت‌های لازم برای استفاده مشتریان از سامانه‌های غیر حضوری از هم وطنان عزیز خواست در راستای صیانت از سلامت خود و همکاران نظام بانکی تا حد امکان از مراجعه حضوری به شعب بانک اجتناب کنند.
مدیرعامل بانک دی با اشاره به این که همکاران بانکی در سطح شعب و ادارات پاسخگوی سوالات احتمالی هموطنان هستند،گفت:مشتریان می توانند بدون مراجعه حضوری از طریق تماس تلفنی با شعب و یا مرکز ارتباط با دی پاسخ سوالات خود را دریافت کنند.
وی، بانک‌ها را با استناد به تحقیقات انجام شده یکی از اماکن پر خطر برای ابتلا به ویروس کرونا دانست و افزود:بانک دی از آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور  برای کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس و حفظ سلامت مشتریان و کارکنان بانک، ارتقا و آمادگی کامل زیرساخت‌های بانکداری الکترونیک و ترغیب استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک این بانک مانند اینترنت بانک و همراه بانک را در دستور کار قرارداده است.
کریمی همچنین با اشاره به فعال بودن و پاسخگویی ٢۴ ساعته مرکز ارتباط با دی گفت: مشتریان می توانند به جای مراجعه حضوری با برقراری ارتباط با کارشناسان این مرکز از طریق شماره تماس ٢٨٩٣٠مسائل و امور بانکی خود را پیگیری کنند.
مدیرعامل بانک دی توجه به رعایت فاصله اجتماعی و کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس را مهم ترین مسئولیت اجتماعی افراد جامعه در شرایط کنونی برشمرد و گفت: بانک دی تلاش کرده است با ارائه خدمات الکترونیک و پاسخگویی دقیق و سریع، آسودگی خاطر مشتریان را در حوزه مربوط به امور بانکی فراهم آورد و امید است با استفاده بیشتر مردم از خدمات بانکداری الکترونیک و رعایت دستورالعمل های بهداشتی، شاهد   بهبود شرایط و ریشه کن شدن این ویروس منحوس در کشور باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.