×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تاکید مدیرعامل بانک بر برنامه ریزی منسجم در راستای تحقق سیاست ها و اهداف بانک

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر ابوالفضل نجارزاده در همایش بررسی عملکرد جشنواره عیار ملی که با حضور اعضای هیات مدیره، هیات عامل، معاونان و جمعی از مدیران و مسئولان ارشد این بانک برگزار شد، ضمن قدردانی از کارکنان بانک ملی ایران در جهت اجرا و دستیابی به اهداف طرح عیار ملی گفت: تحقق اهداف طرح عیار ملی برآیند تلاش، هم افزایی، همگرایی، مشارکت، همراهی و همکاری گسترده تمامی کارکنان صف و ستاد است.

وی رضایتمندی، اعتماد و وفاداری مردم به بانک ملی ایران را یکی از مهمترین سرمایه و دارایی های این بانک دانست و با تاکید بر این موضوع که همه موفقیت های بانک به پشتوانه حمایت های آحاد مردم است، اظهار کرد:  انتظار داریم همه همکاران صف و ستاد در سراسر کشور با نگاهی دقیق و برنامه ریزی منسجم در شش ماه دوم سال در راستای موفقیت و کسب دستاوردهای جدید قدم های مطلوب و موثری بردارند .

دست یابی به موفقیت از مسیر برنامه ریزی می گذرد

دکتر نجارزاده  براهمیت هدفگذاری و برنامه ریزی های جدید به عنوان مهمترین ارکان اصلی و اساسی تحول و دست یابی به موفقیت های پیش رو تاکید کرد و اظهارداشت: باید با تغییر رویکرد، ایجاد برنامه ریزی های جدید و استفاده از همه ظرفیت ها شاهد افزایش سهم بانک در تمامی شاخصه های نظام بانکی باشیم.

مدیرعامل بانک ملی ایران در ادامه تلاش و پشتکار همکاران را لازمه اجرای تکالیف دولت و عمل به وظایف و تعهدات بانک خواند و خاطرنشان کرد: رفع ناترازی و بهبودنقدینگی مهم ترین سیاست مالی بانک است که با بازاریابی هوشمند، نظارت دقیق مدیران و تنظیم سیاست های تشویقی محقق خواهد شد. 

تاثیر تفویض اختیار بر افزایش بهره وری

وی به تفویض اختیار به روسای شعب اشاره کرد و افزود: برای جذب منابع ما از تمامی ایده های خلاقانه و نوآورانه مدیران و روسای شعب حمایت خواهیم کرد.

دکتر نجارزاده با بیان این که تسهیلات خرد باید با یک ضامن پرداخت شود، افزود: مردم سهامدار بانک هستند و  ما باید با تمام توان و به بهترین نوع ممکن خدمات بانک را به مشتریان و آحاد جامعه ارائه دهیم.

مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر این که خدمات بانک باید به تمامی اقشار و اصناف ارائه شود، گفت: باید محصولات و خدمات بانک به صورتی طراحی شوند که برای همه عموم مردم کاربرد داشته باشد و بتوانند از خدمات این بانک به راحتی استفاده کنند.

تولید محصول بر اساس نیاز مشتری

وی با بیان این که در دنیای کنونی بانکداری دیجیتال و صنعت بانکداری نوین،  باید از همین امروز برای کسب دستاوردهای جدید و موفقیت های بیشتر برنامه ریزی کنیم، یادآور شد:  از این پس برای هر طرحی که در بانک طراحی و عملیاتی می شود  یک بسته بازاریابی با انواع محصولات و خدمات متنوع و متفاوت باید طراحی و ارائه شود تا موجب جذب منابع و به دنبال آن زمینه موفقیت بانک را فراهم کند که این موضوع به طور پیوسته در دستور کار قرار دارد و این موارد را در سال آینده نیز به طور جدی پیگیری خواهیم کرد.

وی با تشکر از دست اندرکاران برگزاری این همایش گفت:  امروز فرصتی است تا ضمن مرور فعالیت ها و عملکرد طرح عیار ملی، با شناخت از نقاط ضعف و قوت و اشتراک گذاری تجارب همکاران در مسیر موفقیت بانک حرکت کنیم. 

حوزه ارزی نقطه قوت بانک ملی ایران

مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به این که حوزه ارزی نقطه قوت بانک ملی ایران است، یادآور شد: بانک ملی ایران به دلیل زیرساخت ها ، تعدد شعب ارزی داخل کشور و شبکه مناسب ارزی می تواند به تکمیل زنجیره ارزش و سودآوری بانک کمک کند.

وی افزود: وجود شعب در نقاط مختلف کشور،  یک نوع فرصت است که باید از این فرصت در راستای ارتقای عملکرد بانک و رضایت عموم مردم حرکت کرد.

هم افزایی و همگرایی، رمز موفقیت است

حسن مونسان عضو هیات مدیره و معاون امور شعب بانک ملی ایران در این مراسم با بیان این که همکاران از سال گذشته برای اجرای موفقیت آمیز طرح عیار ملی زحمات بسیاری را متحمل شدند، افزود: این طرح تاکنون با هم افزایی و همگرایی همه همکاران در سراسر کشور به خوبی پیش رفته و امیدواریم که در نیمه دوم سال نیز با همت و تلاش همه کارکنان در راستای اهداف و کمک به بهبود نقدینگی بانک گام برداریم.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با اشاره به این که باید تا پایان سال به سهم دو درصدی از بازار برسیم، افزود: نیمه دوم سال ماه های سرنوشت سازی هستند و همه همکاران باید با خودباوری، اعتماد به نفس، کارگروهی، خرد جمعی، داشتن برنامه عملیاتهدف گذاری، ارتباط و تعامل سازنده، عملگرایی، بازاریابی و تبلیغات چهره به چهره به موفقیت بانک و طرح عیار ملی کمک کنند.

مونسان در پایان سخنان خود  افزود: در جنگ اقتصادی کنونی همه باید دست در دست همدیگر برای رشد اقتصادی کشور و دست یابی بانک به اهداف خود تلاش کنند.

در ادامه این همایش شاخص های عملکردی طرح تابستانه عیار ملی، تحلیل بررسی ادارات امور شعب استان ها و شعب مستقل توسط حامدرضا فقیهیان علیرضائی رئیس و میثم سراج معاون اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک بانک مورد بررسی قرار گرفت و گزارش عملکرد آنها ارایه شد.

همچنین در این مراسم گزارش عملکرد دبیرخانه پشتیبانی طرح عیار ملی، عملکرد شش ماهه ادارات کل شرکتی، خرد و تجاری و پانل پرسش و پاسخ با حضور محمدرضا محمود پناه عضو هیات عامل و معاون بانکداری جامع، حسن ترکتاز رئیس اداره کل بانکداری خرد و کسب و کارهای کوچک، عباس افشاری راستین رئیس بانکداری شرکتی و سرمایه گذاری و محمود خادمیان رئیس صندوق پس انداز ملی ایران برگزار شد و موضوعات اساسی و مهم طرح به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

در ادامه این همایش تنی چند از روسای ادارات امور شعب و شعب مستقل با ارائه گزارشی از عملکرد واحدهای تابعه، به بیان طرح دیدگاه های خود درباره طرح عیار ملی پرداختند.

 در پایان همایش  نیز براساس قرعه کشی صورت گرفته، اسامی همکاران و شعب برتری که در طرح تابستانه طرح عیار ملی توانستند بالای ۵۰ درصد اهداف را محقق کنند و جایزه الماس را به خود اختصاص دهند؛ به ترتیب محمد ابراهیم دریایی از شعبه فرودگاه مهرآباد از اداره امور شعب غرب تهران، امیر جوادی از شعبه وزارت دادگستری از اداره امور شعب مرکزی تهران و حسین مهدیلو ترکمانی از شعبه ترکمانچای میانه از اداره امور شعب استان آذربایجان شرقی انتخاب و معرفی شدند و در ادامه به ترتیب شعبه مستقل میرداماد، شعبه مستقل فردوسی و اداره امور شعب شمال تهران تندیس عیار ملی را دریافت کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.