×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تجلیل از کارگران منطقه ویژه اقتصادی لامرد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد، به مناسبت فرارسیدن روز کارگر و به منظور تجلیل از خدمات کارگران، طی آئینی با حضور فتاحی مدیرعامل، مدیران و کارشناسان و جمعی از مسئولین محلی از کارگران نمونه منطقه ویژه اقتصادی لامرد تجلیل به عمل آمد. در این مراسم کورش فتاحی نیروی انسانی و کارگران را موتور محرک و پیشران صنعت کشور دانست و افزود: قریب به ۴۵۰۰ کارگر و نیروی کار در شرکت‌ها و صنایع مستقر در منطقه ویژه پویایی و تحرک قابل قبولی را در اقتصاد منطقه رقم زده‌اند.
وی به ثمر نشستن طرح‌های مهم صنعتی در منطقه را مدیون تلاش و سخت کوشی کارگران فعال در منطقه ذکر کرد.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد با اشاره به توفیقات به دست آمده در سال ۱۴۰۲ گفت: در بخش مناقصات ۹ مناقصه موفق با حجم اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد داشتیم که این پروژه‌ها در هفته‌های آتی کلنگ زنی خواهد شد.
وی از افزایش پروژه‌ها در امسال خبر داد و تصریح کرد: تعداد پروژه‌ها در سال گذشته ۱۴ پروژه بود که در امسال به ۲۰ پروژه افزایش یافته است.
وی با اشاره به سرمایه‌گذاری و انعقاد قرارداد ۴۷۷ میلیون یورویی در سال گذشته خاطر نشان ساخت: امیدواریم اواسط خرداد ماه کلنگ زنی و یا رونمایی از انعقاد این قراردادها را عملیاتی کنیم.
فتاحی ورود سرمایه‌گذاران به منطقه ویژه اقتصادی لامرد را منتج از تلاش کارگران دانست و افزود: ثروت، سرمایه، برنامه‌ریزی و طراحی بدون تلاش و کوشش کارگر به فعل تبدیل نخواهد شد. وی با اشاره به استقبال سرمایه‌گذاران حوزه‌های مس، متانول فولاد و آلومینیوم گفت: رویکرد ما رویکرد جریان خیز است. با حمایت‌های مستمر سازمان ایمیدرو از منطقه ویژه اقتصادی لامرد آن را به منطقه‌ای تبدیل خواهد کرد که جریان‌های بزرگ اقتصادی در آن شکل خواهد گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.