×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
تجلیل همراه اول از مدال‌آوران کشتی در المپیک

 به گزارش تجارت گردان به نقل ازاداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، صبح روز چهارشنبه سوم شهریورماه ۱۴۰۰، در مراسمی با حضور مدیرعامل همراه اول، از مدال آوران کشتی آزاد و فرنگی در المپیک ۲۰۲۰ توکیو تقدیر شد.

در این مراسم که مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در المپیک توکیو، محمدرضا گرایی قهرمان طلایی کشتی فرنگی، حسن یزدانی قهرمان نقره ای کشتی آزاد، امیرحسین زارع قهرمان برنزی کشتی آزاد و محمدهادی ساروی قهرمان برنزی کشتی فرنگی المپیک توکیو حضور داشتند، مدیرعامل همراه اول با اعطای لوح تقدیر و تندیس از رئیس فدراسیون، سرمربی کشتی آزاد و مدال آوران کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در المپیک توکیو تقدیر کرد.

در این مراسم مدیرعامل همراه اول با بیان اینکه در سالیان اخیر این اپراتور از حوزه های مختلف حمایت کرده است، اظهار داشت: همراه اول حدود ۱۰۲ میلیون سیم کارت دست مردم دارد که از جمعیت کشور بیشتر بوده و حدود ۶۰ درصد سهم بازار از آن این اپراتور است.

اخوان با تاکید بر اینکه حمایت این اپراتور از ورزش کشتی تبلیغاتی نیست گفت: حمایت ما از کشتی در راستای مسؤولیت اجتماعی است.

وی افزود: پیش از این نیز در راستای مسؤولیت اجتماعی، شبکه دانش آموزی «شاد» را راه اندازی کردیم که تمامی بخش های آن به صورت رایگان تحویل وزارت آموزش و پرورش شد. هم اکنون حدود ۱۴ میلیون دانش آموز در کشور وجود دارد که حدود ۱۲ میلیون آنها از «شاد» استفاده می کنند.

مدیرعامل همراه اول با بیان اینکه کشتی هسته ورزش کشور است، از ادامه حمایت این  اپراتور از این ورزش خبر و نوید داد که از برنامه های استعدادیابی در این ورزش نیز حمایت می کند.

رئیس فدراسیون کشتی نیز در این مراسم ضمن تشکر از حمایت های همراه اول از ورزش کشتی در دو سال اخیر اظهار داشت: وقتی فدراسیون را تحویل گرفتیم بدهی سنگین داشت و آقای اخوان مثل یک برادر در کنار فدراسیون قرار گرفت و رفیق روزهای بد ما بود.

وی افزود: در ابتدای کار این فدراسیون در رده بندی های جهانی وضعیت خوبی نداشتیم؛ ولی الان با حمایت های همراه اول جایگاه بهتری داریم؛ بطوری که در مسابقات اخیر جوانان جهان در رشته آزاد با ۵ مدال طلا  قهرمان و در رشته فرنگی نایب قهرمان شدیم.

گفتنی است همراه اول در دو سال اخیر حامی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشور بوده که این تیم ها موفقیت های بسیاری در مسابقات جهانی و آسیایی داشته اند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.