×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تحقق برنامه‌های استخراج و فروش مجتمع انگوران در سال ۱۴۰۲

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی مجتمع سرب و روی انگوران، عارف باقری مدیر مجتمع معدنی سرب و روی انگوران با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ برنامه استخراج ماده معدنی از بخش‌های روباز، زیر زمینی و معدن تراورتن ۹۱۵ هزار تن تدوین شده بود، خبر داد: با استخراج بیش از یک میلیون تن در بخش‌های روباز، زیرزمینی و تراورتن موفق به ثبت رشد حدود ۲۰ درصدی در این بخش در سال گذشته شدیم.

وی افزود: این عملکرد در حالی محقق شد که شرایط سخت آب و هوایی در دی و بهمن ماه در کارکرد بخش روباز تاثیر قابل توجهی داشت.

باقری تاکید کرد: طی یک سال ۱۴۰۲، برنامه فروش مجتمع نیز نسبت به برنامه تدوین شده رشد ۳ درصدی داشته است.

وی عنوان کرد: اکتشافات در حوزه پروانه بهره برداری مجتمع با هدف شناسایی ذخایر جدید در اولویت اصلی ستاد و مجتمع بوده که در این راستا حدود ۱۰۵۰ متر حفاری عمیق و ۱۹۰۰ متر حفاری نیمه عمیق به انجام رساندیم.

مدیر مجتمع سرب و روی انگوران تصریح کرد: برگزاری حدود ۴ هزار ساعت دوره‌های آموزشی، انجام طرح مطالعاتی ارائه روش مناسب پاکسازی رسوبات آبراهه‌ای بستر رودخانه الله‌لو (معدن انگوران تا پل شهر دندی)، مدیریت رسوبات آبراهه‌ای جنب مجتمع (ساخت استخر و بند ترسیب)، به روز رسانی سایت خبری مجتمع، میزبانی مسابقات امداد و نجات واحدها و شرکت‌های زیر مجموعه شرکت تهیه و تولید، انتخاب مجتمع به عنوان واحد شایسته قابل تقدیر صنعت و معدن سبز کشور، انتخاب واحد HSEE مجتمع به عنوان یکی از واحدهای برتر زیر مجموعه شرکت تهیه و تولید، بخشی از شاخص‌ترین و موفقیت آمیزترین عملکردهای مجتمع در سال گذشته بود.

باقری در پایان گفت: تکمیل فعالیت‌های پی جویی و اکتشاف در داخل و خارج از مجتمع، اجرای پروژه‌های زیست محیطی و همچنین اجرا و تکمیل طرح‌های زیرساختی بخشی از مهمترین اهداف مجتمع سرب و روی انگوران در سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.