×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تحقق ۹۵ درصدی تعمیرات اساسی در پالایشگاه دوم پارس‌جنوبی

تجارت گردان | تحقق ۹۵ درصدی تعمیرات اساسی در پالایشگاه دوم پارس‌جنوبی

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، حسین باغبان در گفت و گو با ایرنا با اشاره به تحقق ۹۵ درصدی فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده در تعمیرات اساسی سال ۹۸، ادامه داد: یکی از دستاوردهای این پالایشگاه کاهش زمان تعمیرات اساسی سال ۹۸ به میزان ۲ درصد بوده است.

وی افزود: تحقق شاخص دارایی فیزیکی پالایشگاه دوم به مقدار ۲۹.۹ و کسب رتبه دوم در مجتمع از دیگر فعالیت های مهم انجام شده در این حوزه است.

باغبان در ادامه در خصوص مهم‌ترین کارهای برنامه‌ریزی شده در تعمیرات اساسی سال ۹۹ گفت: به‌روز رسانی سیستم‌ کنترل کمپرسور پروپان در برنامه سال جاری است که با اجرای آن در ردیف‌های گازی باقیمانده بخش عمده‌ای از توقفات کمپرسور پروپان قابل پیشگیری خواهد بود.

سرپرست مدیریت پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه یکی از مهم ترین موارد در پایداری تولید دستیابی به شاخص های مناسب در بهره برداری است، گفت: قابلیت اطمینان پالایشگاه دوم در سال‌های گذشته روند رو به بهبودی را نشان داده است و در سال گذشته نیز رشد داشته و به ۹۱.۹۹ درصد رسیده است.

وی گفت: به‌روز رسانی سیستم کنترل توربین بخار، به‌روز رسانی سیستم کنترل کمپرسور پروپان و اصلاح سیستم صاعقه‌گیر پالایشگاه دوم در افزایش قابلیت اطمینان پالایشگاه و دستیابی به این شاخص بسیار مؤثر بوده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.