×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تحویل هشت هزار واحد مسکونی مهر تا پایان امسال به متقاضیان

به گزارش تجارت گردان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رئیس هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: هشت هزار واحد مسکونی مهر تا پایان امسال به متقاضیان  تحویل می‌شود و ۲۲ هزار واحد هم تا بهار و و تابستان ۱۴۰۲ تکمیل می‌شود.
ابراهیم نظری‌نیا گفت: در مجموع از ابتدای اجرای طرح مسکن مهر، شرکت عمران شهر جدید پردیس اجرای ۸۴ هزار و ۱۷۲ واحد را تعهد کرده بود که از سال ۱۳۹۱ احداث آن‌ها در شهر جدید پردیس آغاز شد و تاکنون ۵۴ هزار واحد مسکونی مهر تحویل متقاضیان شده که عمده متقاضیان نیز در واحد‌های خود ساکن هستند.
رییس هیات‌مدیره شرکت عمران شهر‌های جدیدگفت: از مجموع ۳۰ هزار واحد باقیمانده مسکن مهر، حدود ۱۴ هزار واحد دارای پیشرفت فیزیکی حدود ۹۵ درصد هستند که تاکنون به علت نواقص و بویژه نصبیات، زیرساخت‌ها و یا تکمیل نشدن آماده‌سازی‌هاو محوطه‌سازی‌ها تحویل نشده اند.
رییس هیات‌مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس ادامه داد: طبق آخرین آمار، تاکنون حدود ۶۵ هزار واحد مسکونی مهر را افتتاح کردیم واز این تعداد ۵۴ هزار واحد تحویل متقاضیان شده است. بدین معنا حدود ۱۳هزار واحد را افتتاح کردیم که هنوز نتوانستیم آن‌ها را تحویل بدهیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.