×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
تحویل ۲۴ دستگاه آمبولانس به ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا/ پرداخت۴۰ میلیارد تومان برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی

تجارت گردان | تحویل ۲۴ دستگاه آمبولانس به ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا/ پرداخت۴۰ میلیارد تومان برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از ایلنا، سید پرویز فتاح در حاشیه تحویل ۲۴ دستگاه آمبولانس به وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با شیوع کرونا اظهار کرد: بنیاد مستضعفان در هماهنگی کامل با دولت و وزارت بهداشت قرار دارد و نماینده تام الاختیاری نیز برای همکاری بیشتر از سوی بنیاد به این ستاد معرفی شده است.

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به نامه نگاری اخیر خود با رئیس جمهور و اعلام آمادگی بنیاد مستضعفان برای همکاری با دولت به منظور مقابله با شیوع کرونا گفت: با توجه به اینکه بنیاد مستضعفان تعدادی آمبولانس برای اعزام به مناطق محروم کشور تهیه کرده بود، با شیوع این ویروس، تصمیم گرفتیم تا ۲۴ دستگاه آمبولانس را در اختیار وزارت بهداشت قرار دهیم تا برای هر ماموریتی که نیاز است، استفاده شود.

وی با بیان اینکه تا امروز ۳۵ آمبولانس از سوی بنیاد مستضعفان برای مناطق محروم اعزام شده است، در خصوص سایر تمهیدات بنیاد برای همکاری با وزارت بهداشت به منظور پیشگیری از وقوع کرونا گفت: علاوه بر تحویل این ۲۴ دستگاه آمبولانس، با توجه به کمبود الکل در کشور، یکی از شرکت های زیرمجموعه بنیاد از هفته گذشته تولید الکل را به صورت ۳ شیفت در دستور کار خود قرار داده است و تولیدات آن در اختیار ستاد ملی مبارزه با کرونا و سیستم بهداشت و درمان کشور قرار می گیرد.

فتاح در ادامه با اشاره به پیش قدم شدن بنیاد مستضعفان برای کمک مالی به کمیته امداد و سازمان بهزیستی برای تهیه لوازم و اقلام بهداشتی مورد نیاز مددجویان آنها در روزهای اخیر گفت: با توجه به نوسان قیمت لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای پیشگیری از شیوع کرونا، بنیاد مستضعفان داوطلب شد تا بخشی از هزینه های تهیه این اقلام برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی را متقبل شود.

رئیس بنیاد مستضعفان ادامه داد: به همین منظور امروز بنیاد ۴۰ میلیارد تومان را که ۳۰ میلیارد تومان برای کمیته امداد و ۱۰ میلیارد تومان برای سازمان بهزیستی است، به حساب این دو سازمان واریز کرد تا اقشار کم درآمد تحت پوشش این دو نهاد بتوانند به این اقلام بهداشتی دسترسی بهتری داشته باشند.

تحویل ۲۴ دستگاه آمبولانس به ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا/ چک ۴۰ میلیاردی برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی

وی اضافه کرد: همچنین بنیاد مستضعفان اعلام کرد تمامی اماکنی که در اختیار این بنیاد است درصورت نیاز وزارت بهداشت در اختیار ماموریت مقابله با شیوع کرونا قرار خواهد گرفت و تا امروز نیز یک محل به این ماموریت اختصاص داده شده است.

فتاح در ادامه با بیان اینکه بنیاد مستضعفان به عنوان یک مجموعه بزرگ تولیدکننده لبنیات در کشور، به هیچ عنوان کاهش تولیداتی نخواهد داشت گفت: ما به مردم اطمینان می دهیم اجازه نمی دهیم تولید شیر در مجموعه بنیاد مستضعفان کاهش یابد و با حداکثر توان به تولیدات خود ادامه خواهیم داد؛ همچنان که تمامی تولیدات در مجموعه بنیاد با همان توان قبلی خواهد بود؛ مردم مطمئن باشند فرزندانشان در بنیاد مستضعفان، در خدمت آنها هستند و تمام تلاششان را به کار خواهند گرفت.

وی در پایان با تقدیر از تلاش و جانفشانی پزشکان و پرستاران و کادر درمانی کشور خاطرنشان کرد: مردم ما قطعا این بیماری را شکست خواهند داد و مردم نیز با رعایت مسائل بهداشتی به کنترل این بیماری کمک خواهند کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.