×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تخفیفات ویژه بیمه ایران به مناسبت گرامیداشت هفته دولت

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، این تخفیفات برای انواع متنوعی از بیمه نامه های بیمه ایران در رشته های مسئولیت و حمل ‏و نقل، آتش سوزی، مهندسی و بیمه اشخاص، از ۱۰ تا ۳۰ درصد و از تاریخ ۲ تا ۱۱ شهریور ‏‏۱۴۰۲ (به مدت ۱۰) روز در نظر گرفته می شود.

    بنا به این گزارش، بیمه نامه های رشته مسئولیت و حمل ‏و نقل شامل: حرفه ای پزشکان با ۱۰ درصد تخفیف و بیمه نامه های دارندگان آسانسور، مدیران مراکز آموزشی، مدیران مجموعه ورزشی، مدیران استخر، مدیران مهد کودک، مدیران سینما، کنسرت و اجلاس و مدیران رستوران هر کدام با ۲۰ درصد تخفیف عرضه می شود.

    بیمه نامه های رشته آتش سوزی شامل‏ (جهت بیمه نامه با سرمایه کمتر از ۱۵۰۰۰ میلیارد ریال موضوع آئین ‏نامه ۷۶ شورایعالی بیمه)‏و رشته صنعتی (به جزء موارد پر خطر مندرج در بخشنامه شماره ‏‏۸۴۱۸۵۶‏‏/۱۴۰۱) ، غیرصنعتی، مسکونی، طرح ها و انبارهای عمومی و ‏اختصاصی با ۲۰ درصد تخفیف به متقاضیان ارائه خواهد شد.

    در ایام یاد شده، همچنین، بیمه نامه های رشته مهندسی برای تمام رشته های مهندسی تا سقف سرمایه در اختیار هر واحد ‏اجرایی با ۳۰ درصد تخفیف عرضه می شود.

در رشته اشخاص، بیمه زندگی ، صدور بیمه نامه حوادث انفرادی و صدور بیمه نامه های عمر و حوادث انفرادی سما و حامیان سلامت هر کدام با ۲۰ درصد تخفیف و صدور بیمه نامه مسافرین عازم به خارج از کشور با ۱۰ درصد تخفیف انجام خواهد شد.

    هموطنان گرامی برای برخورداری از این تخفیفات می توانند از دوم تا یازدهم شهریور ماه سال جاری با مراجعه به شعبه ها و نمایندگی های بیمه ایران در سراسر کشور، ازتخفیفات مورد اشاره برخوردار شوند.

    گفتنی است، بیمه ایران با دارا بودن ۲۰۵ شعبه فعال و مجتمع خدمات‌ بیمه‌ای در سراسر کشور و بیش از ۱۰هزار دفتر نمایندگی حقیقی و حقوقی ، بزرگترین شبکه عرضه بیمه در کشور را در اختیار دارد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.