×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تداوم توسعه سبد خدمات بیمه‌ای شاغلین در آریاساسول در سال ۱۴۰۲

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، صیانت از سلامت و همچنین تأمین آسایش و امنیت خاطر کارکنان و خانواده‌های آن‌ها همواره در اولویت مدیران ارشد شرکت بوده است؛ با انتخاب محمدرضا حیدرزاده به‌عنوان مدیرعامل و نائب‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت در سال ۱۴۰۱، این موضوع بیش از پیش مورد تأکید قرار گرفت.

بر این اساس اقدام‌های مهمی برای ارتقا جایگاه بیمه کارکنان در طی این دوران انجام شد، از جمله آنکه با افزایش سقف تعهدات بیمه‌نامه تکمیلی درمان، عمر و حوادث برای کارکنان گام‌های مؤثری برداشته شد.

یکسان‌سازی پوشش‌های بیمه‌ای تکمیلی درمان، عمر و حوادث کارکنان شرکت‌های همکار همچون کارکنان شرکت پلیمر آریاساسول یکی‌دیگر از اقدام‌های راهبردی در این دوره بود که از بدو تأسیس شرکت برای نخستین‌بار به‌وقوع پیوست و رضایت کارکنان به‌ویژه شرکت‌های همکار را در پی داشت.

فرانشیز مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه کوثر که یکی از دغدغه‌های افراد برخوردار از پوشش‌های بیمه‌های تکمیلی است نیز در رایزنی با بیمه طرف قرارداد با دستور مدیرعامل شرکت حذف شد.

یکی از ریسک‌های فعالیت در فضاهای صنعتی فوت یا جراحت‌های ناشی از عملیات است که دغدغه کارکنان و خانواده‌ها را در بر دارد، بر این اساس در سال ۱۴۰۲، با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، سقف غرامت فوت با سقف ۸ میلیارد ریال و غرامت حوادث ۶ میلیارد ریال در بیمه نامه عمر و حوادث افراد اعمال شد.

همچنین کارکنان و خانواده‌های دارای بیماری‌های خاص با ابتکار شرکت هزینههای پزشکی خود را بدون اعمال سقف هزینه‌ای دریافت می‌کنند.

یکی از اقدام‌های مهمی که در سال ۱۴۰۲ با حمایت و موافقت مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره شرکت و با پیشنهاد واحد سرمایه‌های انسانی محقق شد، بیمه‌نامه عمر و سرمایه‌گذاری بود که این موضوع به توسعه سبد خدمات بیمه‌ای برای کارکنان آریاساسول و شرکت‌های همکار منجر شد.

بر این اساس با اجرای این طرح علاوه بر سرمایه‌گذاری، مبلغ ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در پوشش بیمه‌نامه عمر و به همین مقدار در پوشش بیمه‌نامه حوادث کارکنان اضافه شد که مشمول ۲۰ درصد افزایش سالیانه نیز می‌شود.

سال گذشته در جریان فوت تأسف بار یکی از کارکنان شرکت از محل پوشش بیمه‌نامه عمر و سرمایه‌گذاری و نیز بیمه‌نامه عمر و حوادث، در مجموع مبلغ ۲۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال از سوی شرکت بیمه کوثر به بازماندگان متوفقی پرداخت شد.

شرکت پلیمر آریاساسول به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشگام در کشور، همواره سرمایه‌های انسانی را به‌عنوان اصلی‌ترین سرمایه شرکت تلقی می‌کند و بر این اساس ارتقا رفاه و سلامت و آسایش روانی کارکنان و خانواده‌های آن‌ها به‌عنوان محوری‌ترین موضوع برای رفاه در شرکت دنبال می‌کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.