×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
تداوم همکاری های پست بانک ایران با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

 به گزارش تجارت گردان به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بهزاد  شیری در این جلسه به تشریح  برخی از مفاد تفاهم نامه مشترک با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و پست بانک ایران پرداخت و گفت: شناسایی شرکت های استارتاپی و احراز هویت آنها از سوی پست بانک ایران مناسب و فرصت خوبی بوده است.
 وی افزود: پست بانک ایران برای کاهش قیمت تمام شده پول، افزایش سطح دسترسی و توسعه خدمات در مناطق کمتر برخوردار نیازمند بهره برداری از زیر ساختها و امکانات فناوری و الکترونیکی است و در این زمینه هم کارگروهی تشکیل و مشغول فعالیت و همکاری هستند.  
شیری با تاکید بر اینکه شتاب دهندگی هم برای پست بانک ایران و هم برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دارای اهمیت است، اظهار کرد:  برای تسریع در اجرای آن پیشنهاد تشکیل کارگروهی مشترک با همکاری اداره کل بازاریابی بانک و معاونت علمی و فناوری  ریاست جمهوری داده شده است.
وی افزود: حمایت و تامین مالی شرکت های استارتاپی و دانش بنیان برای رونق کسب و کارها از برنامه‌های مهم  و اساسی این بانک است و در حوزه ساخت و ساز و پرداخت تسهیلات به متقاضیان در این بخش از محل منابع  داخلی بانک و صندوق توسعه ملی با اخذ تضامین  امکان پذیر است .
در ادامه این جلسه اکبر قنبرپور معاون توسعه  نوآوری پارک فناوری پردیس  گفت: حضور فعال و موثر پست بانک ایران در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ حاکی از برنامه محوری و هدفمندبودن بانک برای معرفی هر چه بیشتر و استفاده بهینه از تمامی ظرفیتها و  توانمندی بانک است. 
وی افزود: تداوم همکاری و حضور پست بانک ایران  در نمایشگاه  سال آتی و اجرای مفاد تفاهم نامه مورد انتظار معاونت علمی است.
 عباسی دبیر اجرایی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ نیز در ادامه در  گزارشی با اشاره به تعداد مخاطبان و بازدید کنندگان گفت: ایجاد رویه های رقابتی بین شرکت های استارتاپ و  نحوه انتخاب برترین سرمایه گذاران و  تامین مالی آنان از طریق بانک از اهداف و برنامه های پارک  است .
 رضا غیابی مشاور مدیر عامل نیز در این جلسه با تاکید بر توسعه همکاری های مشترک بانک با معاونت علمی و فناوری   ریاست جمهوری تصریح کرد: این همکاری ها موجب ارتقا جایگاه وتقویت برند این دو نهاد موثر می شود. 
سید رحمان حسین پور رییس اداره کل روابط عمومی نیز در  ابتدای این جلسه به نقش موثر و همکاری ارزنده مجموعه واحد ها و عوامل اجرایی و همچنین مهمترین دستاورد ها و رخداد های نمایشگاه ۲۰۲۱ اینوتکس، پرداخت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.