×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۲۸ خرداد , ۱۴۰۳
تدوین دستورالعمل و کارسازی کارانه ویژه تولید در سیمیدکو

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی سیمیدکو، زاوش امین زاده دزفولی مدیر منابع انسانی و اموراجتماعی شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد از تدوین دستورالعمل و کارسازی ” کارانه ویژه تولید ” با دستور مدیرعامل این شرکت خبر داد.

مدیر منابع انسانی و اموراجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی سیمیدکو گفت: در راستای افزایش رضایت‌مندی کارکنان و با پیگیری و حمایت‌های مهندس لندی مدیرعامل محترم شرکت و همچنین مساعدت های همکارانمان در معاونت منابع انسانی شرکت فولاد خوزستان، کارسازی کارانه ویژه تولید در حقوق اردیبهشت ماه همکاران بعنوان آیتم انگیزشی و موثر بر ترمیم حقوق و دستمزد، محقق گردید .
امین‌زاده دزفولی، با بیان اینکه این پروژه در ادامه سایر اقدامات موثر در رضایتمندی کارکنان از جمله اجرای بازنگری طرح طبقه بندی مشاغل، انعقاد تفاهم نامه تامین زمین مسکن کارکنان، کارسازی اضافه کار بین راهی و… اجرا شده است، افزود: با توجه به اینکه سال جاری به نام ” جهش تولید با مشارکت مردم ” مزین گردیده است امیدواریم که با تلاش همکارانمان شاهد تحقق اهداف و برنامه های تولید کارخانجات شرکت سیمیدکو باشیم و بیش از پیش بتوانیم نقش پر رنگی در تامین پایدار مواد اولیه در زنجیره تولید فولاد کشور و شرکت ‌فولاد خوزستان داشته باشیم.

مدیر منابع انسانی و امور اجتماعی سیمیدکو در پایان گفت: این ردیف پاداش بطور ثابت در حقوق همکاران اعمال گردیده و با توجه به تحقق برنامه های تولید روزانه و ماهیانه محصول کارخانجات کنسانتره و گندله محاسبه خواهد شد. بدیهی است با توجه به فرمول تدوین شده، افزایش کمی تولید محصول با کیفیت ، تاثیر مثبت در محاسبه مبلغ پاداش خواهد داشت .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.