×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان،سه‌شنبه شب در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی، تراکتور در خانه خود برابر نفت مسجدسلیمان قرار گرفت و به برتری دست یافت تا فینالیست شود.

با این اوصاف حضور این تیم پرهوادار در مرحله پلی آف فصل آینده لیگ قهرمانان قطعی شود. چنانچه تراکتور به قهرمانی جام حذفی برسد، به صورت مستقیم راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان خواهد شد.

تراکتور در نیمه نخست با اتکا توان به بازیکنان مطرح خود در میانه میدان، روند بازی را در اختیار داشت و دو فرصت گلزنی هم به دست آورد که با واکنش‌های «حبیب فرعباسی» راه به جایی نبرد.

در سوی دیگر تیم میهمان که روش تدافعی را در دستور کار داشت در دقیقه ۲۵ و با ضد حمله‌ای سریع در آستانه گلزنی قرار گرفت که ضربه «میرهادی میرجوان» را «محمدرضا اخباری» به خوبی مهار کرد.

در ابتدای نیمه دوم تراکتور مزد حملات خود را گرفت و با ضربه تماشایی «سعید مهری» به گل دست یافت.

در حالی که تراکتور بر روند بازی تسلط داشت و موقعیت‌های زیادی خلق کرد، «رضا اسدی» هافبک مطرح این تیم در دقیقه ۷۵ اخراج شد تا کار میزبان در ادامه سخت شود.

در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا تراکتور به فینال جام حذفی برسد.

عصر چهارشنبه نیز، پرسپولیس و استقلال در شهرآورد پایتخت به مصاف هم می‌روند تا چهره دومین تیم فینالیست مشخص شود.

دیدار پایانی روز سیزدهم شهریورماه برگزار خواهد شد.

ترکیب تراکتور

محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، ایمان سلیمی، مهدی تیکدری، احسان حاج‌صفی، اکبر ایمانی، رضا اسدی، سعید مهری، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و ساسان انصاری

ترکیب نفت مسجدسلیمان

حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، آرمان قاسمی، مجید عیدی، پیام ملکیان، میثم نقی‌زاده، علیرضا علیزاده، حسین ابراهیمی، امید سینگ، سجاد جعفری و میرهادی میرجوان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.