×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تریلر جدید A Plague Tale Requiem برای اولین بار گیم‌پلی را نشان می‌دهد

دنباله بازی یک داستان طاعون حدود ۶ ماه پیش معرفی شد. داستان آن نیز دقیقاً بعد از بازی اول بوده و داستان آمیسیا (Amicia) و هوگو (Hugo) را دنبال می‌کند. هدف اصلی این دو نفر در بازی اول دوام آوردن بود. به هر نحوی که ممکن است. ناشر این بازی به نام فوکوس (Focus Interactive) در مورد آن گفت:

بعد از فرار کردن از سرزمین مادریشان، آمیسیا و هوگو به جنوب می‌روند. این دو نفر به شهرهای بسیار زیبایی قدم می‌گذارند. این دو نفر تلاش می‌کنند تا زندگی جدیدی را در آنجا آغاز کرده و طلسم هوگو را کنترل کنند. با اینحال قدرت هوگو دوباره زنده می‌شود و مرگ و تخریب شهر را فرا می‌گیرد. به همین علت این دو نفر دوباره تصمیم به فرار می‌گیرند. آمیسیا و هوگو به سمت جزیره‌ای راهی می‌شوند که درمان هوگو در آن قرار دارد.

از زمان معرفی بازی A Plague Tale: Requiem اطلاعات زیادی از آن منتشر نشد. حال تریلر جدید کمی ما را با گیم‌پلی و شرایط بازی آشنا می‌کند. البته این تریلر جدید نیز اطلاعات زیادی در مورد گیم‌پلی منتشر نکرد. در اصل همان مواردی که ما از این بازی انتظار داشتیم را به ما نشان داد. برای مثال حضور مراحل پنهان کاری مانند قبل در این بازی نیز حضور دارند. تنها نکته جالب در مورد دنباله یک داستان طاعون، بهبود شدید گرافیکی آن است. به حدی که این ماجراجویی لذت بخش را بسیار زیباتر کرده است.

شماره اول از مجموعه یک داستان طاعون توانست موفقیت نسبتاً خوبی را کسب کند. این بازی از طرف منتقدان به شدت مورد تحسین واقع شد و در زمینه گرافیکی نیز بسیار خوب عمل کرده بود. همینطور اینکه داستان گیرایی که توضیح می‌داد باعث شد طرفداران بسیاری پیدا کند. از طرفی چندی پیش نیز در فروشگاه اپیک رایگان شد تا بسیاری از افراد آن را تجربه کرده و از اولین بازی یک داستان طاعون لذت ببرند.

هنوز حرفی در مورد تاریخ عرضه این بازی زده نشده است. تنها بازه زمانی که داده شده سال ۲۰۲۲ است. با این حال طبق اطلاعات منتشر شده، بازی A Plague Tale: Requiem برای کنسول‌های نسل نهم به همراه نینتندو سوییچ (از طریق گیمینگ ابری) و کامپیوتر شخصی عرضه خواهد شد. همینطور اینکه از روز اول روی گیم‌پس حضور خواهد داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.