×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تساوی بدون گل تازه‌ واردان لیگ بیستم

به گزارش تجارت گردان به نقل از ایرنا، دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و مس رفسنجان در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر ایران در ورزشگاه یادگار امام اراک با قضاوت یاسر همرنگ برگزار شد.
رسول خطیبی در این دیدار حسین پور حمیدی، محمد ایران پوریان (سعید باقرپسند دقیقه ۲۷ – نیما دروی به جای باقرپسند دقیقه ۶۷ ) رامتین سلیمان‌زاده، سید مهدی حسینی، امید سینگ، شاهین توکلی، پوریا آریاکیا، محسن ربیع‌خواه، میثم مجیدی(معبودی دقیقه ۸۵)، امیر محمد هوشمند و مرتضی آقاخان را برای آلومینیوم اراک به میدان فرستاد.
محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان نیز در این مسابقه  از ناصر سالاری، عقیل کعبی، حامد نورمحمدی، محمد آقاجانپور، امید خالدی (محسن طرحانی دقیقه ۴۰)، میثم نقی‌زاده، مهرداد رضایی، محسن آذرباد، سجاد آشوری، فراز امامعلی(مهرداد آوخ دقیقه ۶۷) و محمد قاضی(محمدحسین کریم زاده دقیقه ۶۸) استفاده کرد.
آلومینیوم اراک و مس رفسنجان که مجوز حضور در لیگ بیستم را کسب کرده‌اند، در حالی به مصاف هم رفتند که هر دو تیم، دو دیدار قبلی خود را با شکست پشت سر گذاشتند.
هر چند شاگردان محمد ربیعی عملکرد بهتری نسبت به تیم میزبان داشتند و با ارسال‌های متعدد از جناحین، موقعیت‌های بهتری برای گلزنی خلق کردند اما در نهایت نیمه نخست این مسابقه با تساوی بدون گل پایان یافت.
در نیمه دوم این مسابقه نیز اتفاق خاصی روز دروازه‌های دو تیم خلق نشد و در نهایت نخستین تقابل دو تیم در لیگ برتر، با تساوی بدون گل پایان یافت.
با این نتیجه آلومینیوم اراک و مس رفسنجان که دو مسابقه قبلی خود را با شکست پشت سر گذاشته بودند، نخستین امتیاز خود را در لیگ برتر کسب کردند و چشم به ادامه لیگ برتر در هفته‌های آینده دوختند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.