×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تسریع در تعیین تكلیف اموال منقول و غیرمنقول با بروزرسانی آیین نامه‌ها

به گزارش تجارت گردان به نقل از شادا، مجتبی فراهانی اظهار کرد: مسئولان سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در سال گذشته تمام توان خود را بکار بستند تا با یک حرکت جهادی نسبت به تعیین تکلیف اموال منقول که مدت ها در انبارها رسوب پیدا کرده بود اقدام کنند.

 رئیس هیأت عالی نظارت سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی افزود: با وجود روش های سنتی که حداقل از سه دهه قبل مسئولین جدید میراث دار آن بودند، بنا به اذعان مسئولان ارشد نظام توانستند نمره قابل قبولی کسب کنند و در مواردی نیز آمار عملکرد آنها نشان می دهد رکوردهای قابل توجه را شکستند.

 وی گفت: طی این مدت آنچه در دغدغه های مسئولان سازمان به وضوح قابل مشاهده بود، فقدان روش‌های نوین و به روز بوده زیرا مسئولان به این مهم واقف بودند که بدون آئین نامه های اجرایی، دستورالعمل ها و بخش نامه ها و مصوبات کارا و اثربخش که باید به روز و جدید باشند نمی تواند تأمین کننده نظر آنان باشد لذا در این خصوص نسبت به تهیه و تنظیم آئین نامه اجرایی و به روز کردن مصوبات واقدام کردند که جای تقدیر است.

 فراهانی بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ شاهد رشد قابل توجه‌ای در حوزه عملکردی سازمان با توجه به وجود آئین نامه، مصوبات، دستورالعمل‌های جدید و تجاری که مسئولان طی یک سال اخیر تحصیل کردند باشیم .

 رئیس هیأت عالی نظارت سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی بیان کرد: این هیأت با توجه به وظایف مندرج در ماده ۲۳ قانون تأسیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و همچنین چگونگی اجرای آیین نامه اجرایی علاوه بر اینکه با رویکرد پیش بینی و پیشگیرانه نظارت خود را مستمراً انجام می دهد در کنار همکاران اجرایی نیز به عنوان یک مشاور امین و دلسوز ایفای نقش خواهد کرد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.