×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
تسهیلات انبوه سازان حرفه ای در تهران ۲۵۰ میلیون تومان شد/ افزایش تسهیلات ساخت به ۲۲۰ و ۱۸۰ میلیون تومان در مراکز استان ها و سایر شهرها

تجارت گردان | تسهیلات انبوه سازان حرفه ای در تهران ۲۵۰ میلیون تومان شد/ افزایش تسهیلات ساخت به ۲۲۰ و ۱۸۰ میلیون تومان در مراکز استان ها و سایر شهرها

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، محمدحسن علمداری مدیر امور اعتباری بانک مسکن در گفتگو با وزارت راه و شهرسازی بخشی از برنامه های بانک مسکن را برای انبوه سازان و مشارکت بیشتر آنها در راستای شعار سال؛ جهش تولید، تشریح کرد.

مدیرامور اعتباری بانک مسکن از افزایش سقف تسهیلات انبوه سازان به رقم ۲۵۰ میلیون تومان خبر داد و در بیان جزییات آن، گفت:  تسهیلات اعطایی به ازای هر واحد به سازندگان حرفه ای و در صورت استفاده از تکنولوژی جدید و فناوری نوین و کاهش مصرف انرژی به ازای هر واحد ۲۵۰ میلیون تومان تعلق می گیرد.

علمداری افزود: این تسهیلات در مراکز استان ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزارنفر جمعیت ۲۲۰ میلیون تومان و برای سایر شهرها ۱۸۰ میلیون تومان است.

این مقام مسئول در بانک مسکن سقف تسهیلات اعطایی به ازای هر واحد را برای سازندگان حرفه ای در تهران ۲۰۰ میلیون تومان، برای مراکز استان ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزارنفر جمعیت ۱۷۰ میلیون تومان و برای سایر شهرها ۱۴۰ میلیون تومان برشمرد.

علمداری همچنین سقف تسهیلات اعطایی به ازای هر واحد را به شکل عادی برای تهران ۷۰ میلیون تومان، برای مراکز استان ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزارنفر جمعیت ۶۰ میلیون تومان و برای سایر شهرها ۵۰ میلیون تومان اعلام کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.