×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون در خوزستان امسال به ۱۵۰۰ میلیارد تومان می‌رسد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، در این دیدارها که سعید معادی معاون مدیرعامل در امور استان‌ها و بازاریابی، احمد محمدی مدیر امور شعب و استان‌ها، البرزی مدیر امور اعتباری و سرمایه گذاری و شمس رئیس حوزه مدیرعامل نیز حضور داشتند، مهدیان گفت: در بازدیدی که از طرح تعاونی گردشگری و تفریحی اشکفت در مسجدسلیمان داشتیم بر حمایت بانک توسعه تعاون از طرح‌های گردشگری تاکید شد.
وی افزود: با توجه به اینکه این طرح در جوار مسجدسلیمان ایجاد شده و ۱۰۰ نفر از بومیان این شهرستان رابه کار گرفته است، بانک برای تکمیل این طرح از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.
این مجموعه شامل رستوران سنتی، تالار پذیرایی، باشگاه سوارکاری و سوئیت‌های اقامتی است.
سرمایه اولیه این مجموعه ۱۵۰ میلیارد ریال است و برای تکمیل پروژه درخواست ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل اشتغال پایدار روستایی را دارد.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون که به همراه دو تن از معاونان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به خوزستان سفر کرده است در نشست اداری و اشتغال شهرستان هفتکل با حضور طباطبایی، فرماندار شهرستان حضور یافت.
مهدیان در این سفر از طرح‌های نیمه‌تمام در شهرک صنعتی شهرستان هفتکل بازدید کرد و از نزدیک با مسائل و مشکلات صنعتگران آشنا شد. وی قول مساعد داد تا مشکلات مطرح‌شده را تا رسیدن به راه‌حل پیگیری کند.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون در جلسه‌ای با حضور سردار ورناصری نماینده مردم شریف مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا و مسئولان استانی که در پتروشیمی مسجدسلیمان برگزار شد، گفت: پارسال ۲۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات در سراسر کشور پرداخت کرده‌ایم که سهم استان خوزستان از این رقم ۶۰۰ میلیارد تومان بوده است. با توجه به ظرفیت‌های استان این رقم می‌تواند امسال به ۱۵۰۰ میلیارد تومان برسد.
وی با استقبال از پیشنهاد نماینده مردم شهرستان مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی مبنی بر تخصیص اعتبار برای شهرستان‌های مسجدسلیمان، اندیکا و هفتکل گفت: برای پرداخت تسهیلات به مبلغ ۸۴ میلیارد تومان مشکلی ندارم و از پیشنهادهای نماینده محترم شهرستان استقبال می‌کنیم.
وی ادامه داد:۳۰ درصد از مشتریان به دلایل مختلف در دریافت تسهیلات ناتوان هستند لذا درخواست می‌کنیم مشتریان مستعد را معرفی کنید که بانک هم بتواند تکالیف خود را به‌درستی و با سرعت بیشتر انجام دهد.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون درباره درخواست دیگر نماینده شهرستان مسجدسلیمان، هفتکل و اندیکا برای ایجاد دو شعبه بانک در شهرستان‌های هفتکل و اندیکا گفت: بر اساس بررسی‌های انجام‌شده بانک توسعه تعاون باید ۵ شعبه دیگر در استان داشته باشد اما با توجه به اعمال محدودیت‌های بانک مرکزی درخواست می‌کنیم که این مهم از سوی مدیران و نمایندگان استان نیز پیگیری شود تا بتوانیم خدمات بانک را در سراسر استان توسعه دهیم.
حجت اله مهدیان در ادامه سفر به مسجدسلیمان از شعبه بانک توسعه تعاون در این شهرستان بازدید و با کارکنان و مدیران گفت‌وگو و از تلاش آن‌ها تشکر و قدردانی کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.