×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۹ خرداد , ۱۴۰۳
تسهیلات ۳۰۰ میلیونی قرض‌الحسنه با طرح”نیک وام” بانک ملت

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملت، براساس این طرح دارندگان حساب قرض الحسنه پس انداز نیک، اعم از مشتریان حقیقی و حقوقی با کسب امتیازات لازم از سپرده گذاری های خود می توانند از تسهیلات ویژه طرح نیک وام تا سقف ۳ میلیارد ریال بهره مند شوند.

شایان ذکر است، دوره معدل‌گیری این تسهیلات از ۴ تا ۱۲ ماه و دوره بازپرداخت آن از ۱ تا ۳ سال تعیین شده و امتیاز آن برای اشخاص حقیقی قابل انتقال به نزدیکان شامل همسر، فرزندان، والدین، برادر و خواهر و برای اشخاص حقوقی قابل انتقال به پرسنل بیمه شده که حقوق آنها از طریق بانک ملت واریز می شود، است.

به عنوان مثال دارنده حساب قرض الحسنه نیک می‌تواند با ۴ ماه سپرده‌گذاری تا ۱۱۰% میانگین حساب خود وام قرض الحسنه با دوره بازپرداخت یکساله دریافت کند.

به عبارت دیگر با ماندگاری ۱۰۰ میلیون تومان به مدت ۴ ماه در حساب قرض‌الحسنه پس انداز نیک، دارنده این حساب می‌تواند ۲۱۰ میلیون تومان شامل ۱۰۰ میلیون تومان اصل سپرده به علاوه ۱۱۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کند.

در عین حال تمامی دارندگان حساب قرض الحسنه پس انداز نیک همانند سایر حسابهای قرض الحسنه پس انداز، تا پایان مهلت جشنواره یعنی پایان خردادماه ۱۴۰۳ می توانند در قرعه کشی ۱۰۰۱ جایزه ۲۵۰ میلیون تومانی شرکت کنند.

مشتریان فعلی بانک ملت می‌توانند از طریق سامانه بانکداری اینترنتی نسبت به افتتاح حساب قرض‌الحسنه اقدام کنند و یا با استفاده از همراه بانک، مگابانک و سایر کانال‌های غیرحضوری خدمات بانک ملت، موجودی خود را افزایش دهند.

آن دسته از افرادی که نزد بانک ملت حساب ندارند، می‌توانند از طریق پیشخوان الکترونیک بانک ملت به صورت کاملا غیرحضوری حساب قرض‌الحسنه پس انداز افتتاح کنند.

در جدول زیر خلاصه ای از شرایط اعطای تسهیلات قرض الحسنه طرح “نیک وام” آمده است:

تجارت گردان | تسهیلات ۳۰۰ میلیونی قرض‌الحسنه با طرح"نیک وام" بانک ملت

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.