×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تسهیل امور یکی از راه‌های مقابله با تحریم است

تجارت گردان | تسهیل امور یکی از راه‌های مقابله با تحریم است

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از خبرگزاری میزان، رضا رحمانی امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در رابطه با اجرای حکم ماده ۷ قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار و آیین نامه اجرایی آن مبنی بر تشکیل کمیته ساماندهی مراجعه نمایندگان دستگاه‌های اجرائی به واحد‌های تولیدی و راه‌اندازی سامانه مربوط اظهار کرد: تحلیل معاونت ریاست جمهوری این بود که موضوع مذکور فرا بخشی شود و از موضع حاکمیتی این موضوع مدیریت شود.

وی با بیان اینکه البته کمیته مربوطه تشکیل نشد، اضافه کرد: وزارت صنعت از حیث ایجاد سامانه‌ها هیچ مشکلی ندارد و زیرساخت آن فراهم است؛ برای این کار اراده فرا بخشی لازم است و باید همه دستگاه‌ها پنجره واحد را بپذیرند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: امروز یکی از راه‌های مقابله با تحریم از لحاظ اقتصادی تسهیل امور است و لذا ماده ۷ قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار اهمیت دارد و لذا اگر مانعی در اجرا است بیان شود و از نظر ما هیچ مانعی وجود ندارد و آن را ضروری می‌دانیم.

رحمانی بیان کرد: بنابراین پیشنهاد می‌شود کمیته‌ای در معاونت ریاست جمهوری برای بررسی این موضوع ایجاد شود، زیرا معمولا یک سری موانع بوکراسی و کارشناسی در این مساله وجود دارد، اما مشکل جدی نداریم و ما حتما در اجرا هم امکانات را فراهم می‌کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.