×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

تجارت گردان | تشکیل بازار سرمایه اسلامی واحد با کشورهای همسایه

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از سنا، یاسر فلاح، مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس در نشست توجیهی و آموزشی تیم های خارجی شرکت کننده در سومین دوره لیگ ستارگان بورس گفت: بازار سرمایه ایران یکی از مهم ترین بازارهای خاورمیانه و غرب آسیا است که سرمایه گذاران زیادی از آن کسب سود می کنند.

یاسر فلاح ادامه داد: امیدوارم اعضای تیم های خارجی از طریق لیگ ستارگان بورس با بازار سرمایه کشور ما آشنا شده و بتوانند به عنوان سفیران سرمایه گذاری بازار سرمایه، سرمایه گذاران کشور خود را به حضور در این بازار ترغیب کنند. در عین حال امید می رود که بتوانیم یک بازار سرمایه اسلامی منسجم با توجه به اشتراکات دینی و رفتاری داشته باشیم.

دبیر اجرایی سومین لیگ ستارگان بورس  با بیان اینکه  رقابت لیگ ستارگان یک رقابت دانشجویی در حوزه معامله گری اوراق بهادار است، گفت: افراد شرکت کننده از طریق این رقابت با نحوه خرید و فروش سهام در بازار ایران ، ابزارهای نوین معاملاتی، سیستم های معاملاتی و تمام راهکارهای انجام یک معامله سالم آشنا می شوند و این لیگ دروازه صدور جهانی بازار سرمایه ایران است.

مدیر عامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس ادامه داد: این لیگ یک اتفاق خوب است که کشورهای منطقه با یکدیگر آشنا می شوند و از تجربیات یکدیگر استفاده می کنند تا به این ترتیب بتوانیم با هم یک بازار سرمایه اسلامی منسجم را با توجه به اشتراکات دینی و رفتاری ایجاد کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.