×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش ایسنا، هفته شانزدهم لیگ برتر آغاز دور دوم مسابقات لیگ برتر بود که با یک برد بزرگ برای سپاهان و گریز پرسپولیس در روز ناکامی رقبا رقم خورد تا این دو تیم پنجه خود را برای رسیدن به قهرمانی به رقبا نشان دهند. استقلال و ساپینتو خیلی بد موقع اسیر زمستان شده‌اند و قلعه‌نویی سه امتیاز ارزشمند را در تبریز از کف داد.

تصاویر منتخب هفته شانزدهم را مشاهده می‌کنید:

– دود از کنده بلند می‌شود

اگر بدشانسی‌ها امیر قلعه‌نویی را رها کنند، او و تیمش خیلی خوب در حوالی صدرجدول هستند و شاید تا پایان فصل بالاتر از تیم‌های مدعی مانند استقلال، سپاهان و پرسپولیس هم قرار گیرند. با وجود جدایی چند مهره تاثیرگذار، قلعه‌نویی استاد احیای بازیکنانی مانند مرتضی تبریزی و رضا شکاری است و اتفاقا دیروز امین قاسمی‌نژاد هم گلزنی کرد. با این حال او در دیدار با تراکتور اسیر یک گل به خودی بد موقع شد تا دو امتیاز حساس را در روزی که دست تراکتور از بابت نبود ریکاردو آلوس و محمد عباس‌زاده خالی بود، از دست بدهد.

تصاویر برتر هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال/ زمستان سخت استقلال

– نام: رامین رضاییان، تخصص: درخشش مقابل استقلال

رامین رضاییان با وجود تمام فراز و نشیب‌های خود در سالیان گذشته از رفتن و بازگشتن به پرسپولیس تا جدایی دوباره از این تیم، امسال در سپاهان خوب ظاهر شده و جزو موثرترین بازیکنان تیم ژوزه مورایس است. مدافع و وینگر راست سپاهان در بازی استقلال همانند بازی رفت گلزنی کرد تا تیمش را به عنوان جدی‌ترین تعقیب کننده پرسپولیس در صدرجدول مطرح کند. مورایس امیدوار است با حفظ آمادگی بازیکنانی مانند رضاییان، قهرمانی را بعد از ۹ سال به اصفهان ببرد. رامین با چهار تیم مختلف (سپاهان، صبای قم، راه‌آهن و پرسپولیس) در ۱۳ دیدار با استقلال روی ۶ گل تاثیر مستقیم گذاشته است.

تصاویر برتر هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال/ زمستان سخت استقلال

– شیخ گم‌گشته باز آمد

شیخ دیاباته بعد از مدت‌های طولانی بالاخره در یک مسابقه فوتبال آفتابی شد. مهاجم خارجی پرسپولیس در نیمه دوم دیدار با ذوب آهن به طلسم ماه‌ها غیبت خود پایان داد و به زمین آمد و اتفاقا به خوبی خود را در موقعیت‌های گلزنی جای داد اما نتوانست گلزنی کند. جور او را امید عالیشاه با قد و قامت بسیار کوتاهش کشید. شاید اگر مشکلی پیش نیاید، شیخ را در نیم فصل دوم بیشتر ببینیم اما شیخ سابقه خوبی در مصدومیت ندارد.

تصاویر برتر هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال/ زمستان سخت استقلال

– دژاگه و فولاد در سرازیری

جواد نکونام در سال جاری روزهای خوبی را با فولاد سپری نمی‌کند و تیمش در دیدار با صنعت نفت آبادان هم متوقف شد. فولاد فعلی را باید پرمهره‌ترین فولاد سالیان گذشته دانست که ستاره‌هایی مانند اشکان دژاگه را دارد. اشکان که در سال‌های پایانی فوتبالش به سر می‌برد، نتوانسته در همکاری با جواد نکونام هم آنطور که باید بدرخشد اما باز هم با سن و سالی که دارد، عملکرد خوب و قابل قبولی داشته است. او در صحنه‌ای از بازی با صنعت نفت آبادان با بازیکن حریف برخورد داشت و به شکل نه چندان مناسب روی زمین فرود آمد.

تصاویر برتر هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال/ زمستان سخت استقلال

– زمستان سخت ساپینتو

ریکاردو ساپینتو قدم‌های لرزانی را با فرا رسیدن زمستان برمی‌دارد. با اتمام جام جهانی ۲۰۲۲، استقلال به صورت سینوسی گام برداشته و دو شکست متوالی را تجربه کرده و حالا از صدرجدول هم فاصله گرفته است. ماندن استقلال در جام حذفی هم به سختی و با گرفتن دو پنالتی رقم خورد. او در هفته شانزدهم در اصفهان برای دومین بار مغلوب هموطن خود یعنی مورایس شد و در پایان مسابقه با پیکان، شمشیر اتهامات را به سمت داور دیدار گرفت. او در روزهای گذشته هم با شایعه برکناری از سرمربی‌گری استقلال مواجه شده و مشخص نیست زمستان را به سلامت به پایان می‌رساند یا نه.

تصاویر برتر هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال/ زمستان سخت استقلال

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.