×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تصاویر مفهومی Sony Xperia 1 IV 5G طراحی این پرچم‌دار را به‌نمایش می‌گذارد

به‌گزارش گیزموچاینا، تصاویر نمای جلویی و پشت اکسپریا وان مارک ۴ ۵G را نشان می‌دهند. این دستگاه به صفحه‌نمایش تخت و بدون بریدگی ۶٫۵ اینچی با نسبت تصویر ۲۱:۹ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن ۴K مجهز است که حاشیه‌های سنتی و طراحی بلند استاندارد سونی نیز در آن به‌چشم می‌خورد. درضمن این صفحه‌نمایش با گوریلا گلس ویکتوس محافظت شده و از HDR پشتیبانی می‌کند.

در پنل پشتی، اکسپریا وان مارک ۴ ۵G مجموعه‌دوربینی عمودی با سه لنز دارد. همچنین، فلاش LED زیر دو لنز اول قرار داده شده که وظیفه‌ی نوردهی در شرایط مختلف را برعهده دارد. انتظار می‌رود در گوشی هوشمند مذکور از دوربین‌های برند ZEISS استفاده شده باشد. جزئیاتی از این سنسورها وجود ندارد. اگر به‌یاد بیاورید، نسل پیشین نیز سه سنسور در پنل پشتی خود داشت و برای دوربین‌های دوم و سوم، از لنز‌‎های اولتراواید و تله‌فوتو استفاده شده بود. می‌توانیم همین انتظار را در Xperia 1 IV نیز داشته باشیم.

این گوشی هوشمند دکمه پاوری در سمت راست خود دارد که با حسگر اثرانگشت یکپارچه شده است. انتظار می‌رود گوشی هوشمند جدید سونی گواهی IP68 داشته باشد. ازآنجاکه این دستگاه در رده‌ی پرچم‌داران قرار خواهد گرفت، به‌نظر می‌رسد با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک همراه با ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی عرضه شود.

طبق اطلاعات فاش‌شده، این گوشی ممکن است به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی مجهز باشد. انتظار می‌رود اکسپریا ۱ IV نیز مانند مدل قبلی جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و پورت USB Type-C داشته باشد. ناگفته نماند گوشی مذکور سیستم‌عامل اندروید ۱۲ را اجرا خواهد کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.