×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تصمیم گیری ها در سازمان تامین اجتماعی با مشارکت ذینفعان است

 به گزارش تجارت گردان به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، اولیا علی بیگی عضو هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و رئیس کانون عالی شوراهای اسلامی کار ضمن حضور در اداره کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه و دیدار و گفتگو با مدیر کل این استان، ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در استان در خصوص شاخص های تقویت سه جانبه گرایی با هدف روان سازی و تسهیل خدمات ارایه شده به مخاطبان و شرکاء، بر کسب رضایت حداکثری ذینفعان شامل بیمه شدگان،مستمری بگیران و کارفرمایان تاکید کرد.

علی بیگی با اشاره به اینکه اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در شرایط اقتصادی سخت حاکم بر کشور و سازمان، در نوع خود کم نظیر و راهگشا بوده است، اظهار کرد: لیکن همه ما وظیفه داریم از این دستاورد ارزشمند دفاع کنیم .

وی با بیان اینکه تمام تصمیم گیری ها و تصمیم سازی های مدیران ارشد سازمان در تمامی سطوح با مشارکت ذینفعان و صاحبان اصلی آن اتخاذ خواهد شد، اظهار کرد:خروجی تمام تصمیمات و نشست های تخصصی با مشارکت و حضور شرکاء و لحاظ کردن نظر آنان صورت خواهد گرفت و ما امیدواریم بتوانیم با تقویت هرچه بیشتر سه جانبه گرایی و تعامل با ذینفعان، زمینه رشد و بالندگی سازمان و رضایت حداکثری مخاطبان آن را فراهم کنیم.

رئیس کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی مخاطب کارگران زحمت کش و عوامل اصلی رونق و جهش تولید در کشور است اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم در ارایه خدمت به این قشر مولد،با فراهم نمودن کمترین بروکراسی اداری و بیشترین سهولت کاری، انعطاف و برخورد احترام آمیز و شایسته همراه با تکریم در خور شاًن آنان رفتار و ارایه خدمت کنیم و با این کار عاقبت بخیری همراه با دعای بندگان خالص خدا را برای خود به ارمغان آوریم.

ایمان بیوس، مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه در این نشست با اشاره به شیوع گسترده ویروس کرونا و نیاز به کاهش حضور مخاطبان سازمان در مراکز بیمه ای،طرح دوشنبه های دیجیتالی به نام طرح۳۰۷۰ این سازمان را در این شرایط بسیار تاثیر گذار و منطبق بر راهکارها و پروتکل هابی مقابله با شیوع گسترده ویروس دانست و افزود: سازمان در این راستا ۳۰ خدمت از خدمات پرترافیک و حضوری خود را به صورت کاملا غیر حضوری ارایه می کند بطوریکه از ۱۹ آبانماه تا پایان بهمن ماه سالجاری هر دوشنبه حداقل یک خدمت از خدمات مذکور را به صورت غیر حضوری رونمایی و در شعب و مراکز بیمه ای اجرایی خواهد کرد تا زمینه کاهش ۷۰ میلیون مراجعه از ۹۶ میلیون مراجعه قبلی به این مراکز را فراهم کند و در کنار اجرای طرح موفق نسخ الکترونیک، انتظار داریم تا پایان سالجاری بیش از ۷۵ درصد حضور مردم به مراکز سازمان کاهش یابد.

بیوس با بیان اینکه تاکنون ۲۱ خدمت از خدمات پرترافیک این سازمان به صورت غیر حضوری رونمایی و اجرایی شده است، اظهار کرد: همزمان با رونمایی از خدمات مذکور تامین اجتماعی استان کرمانشاه با تلاش و کوشش شبانه روزی کلیه همکاران در قالب کارگروه های مختلف اجرای طرح ۳۰۷۰، زمینه اطلاع رسانی، اقناع سازی و بومی کردن استفاده مخاطبان سازمان از این خدمات در سه گروه کارفرمایان،بازنشستگان و بیمه شدگان را فراهم نموده و تلاش خواهیم کرد،مردم با آگاهی و آشنایی به مزایای طرح مذکور،ضمن احساس رضایت با ثبت نام در سامانه هوشمند Es.tamin.ir، بدون محدودیت مکانی و زمانی،در خواست های خود را ثبت و از خدمات متنوع تعبیه شده در سامانه مذکور استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه کاهش حضور مخاطبان سازمان در مراکز بیمه ای و خدمت رسان و استقبال آنان از طرح ۳۰۷۰ با توجه به مدت  آغاز طرح  ملموس و مقبول است اظهار کرد: ضریب نفوذ فضای دیجیتال در بین مردم و استفاده از وسایل الکترونیکی با هدف سهولت دریافت خدمات دستگاه های اجرایی، خصوصا سازمان تامین اجتماعی که در این عرصه همواره پیشتاز بوده است، فرهنگ سازی در راستای استفاده مردم از فضای مجازی و محیط دیجیتال، را امری لازم و انکار ناپذیر کرده است و ما تلاش خواهیم کرد ضریب نفوذ دریافت خدمات دیجیتال از سامانه هوشمند سازمان در استان را به بالاترین حد ممکن،متناسب با فراهم شدن زیر ساخت های نرم افزاری و سخت افزاری موجود برسانیم.

مدیر کل تامین اجتماعی کرمانشاه با بیان اینکه در استان فصل جدیدی از تعامل و هم اندیشی در فضای سه جانبه نگری صورت گرفته است افزود: با هدف تقویت سه جانبه گرایی در جلسات تشکل های کارگری و کارفرمایی شرکت خواهیم کرد و نتایج را با تشکیل کارگروه های تخصصی بین سازمانی و فرا سازمانی تا حصول نتیجه نهایی رصد خواهیم کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.