×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

تجارت گردان | تعامل‌شعب و باجه‌های بانکی درتحقق اهداف پست‌بانک‌‌ایران بسیار مؤثر می‌باشد

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: صباغی که به منظور بازدید از طرح های اشتغالزائی تامین مالی شده توسط این بانک به یزد سفر کرده بود با تأکید بر لزوم تقویت نگرش همگرائی در درون بانک افزود: لازمه همگرائی این است که تمام بانک را بعنوان یک خانواده در نظر بگیریم و ضمن تکریم مشتریان، نیازها و خواسته‌های آنان را در ارائه خدمات مورد توجه قرار دهیم.
وی ریسک‌پذیری منطقی را یکی از مؤلفه های اصلی بانکداری مدرن برشمرد و تصریح کرد: ریسک‌پذیری نقش بسیار مؤثری در ارتقاء بانک دارد و عدم توجه به این اصل مهم موجب رکود در ارائه خدمات می‌شود.
عضو هیأت مدیره پست بانک ایران با اشاره به گذر بانک از مراحل مختلف و تحقق رشد آن، خواستار ارتقاء نگرش کارکنان و کارگزاران باجه ها نسبت به بانک و وظایف محوله شد و اظهارداشت: در این شرایط باید براساس تجربیات کسب‌شده، دانش خودمان را ارتقاء دهیم تا بتوانیم از عهده مأموریتهای جدید بانک به‌خوبی برآئیم.
صباغی تصریح کرد: بانک به‌عنوان یک واحد اقتصادی برای رسیدن به اهداف باید بطورمستمر هزینه‌ها و درآمدها را موردبررسی قراردهد و در این راستا افزایش بهره‌وری عملکرد دستگاه‌های الکترونیکی مانند POS و ATM و پیگیری مطالبات ضروری است.
همچنین علی قاسمی مدیر شعب پست بانک استان یزد در این جلسه گزارشی از عملکرد شعب استان ارائه و سپس فرهاد بهمنی مدیر فناوری اطلاعات و سیدحسین ابطحی رئیس اداره کل بانکداری خرد و امور باجه‌ها به سئوالات همکاران در زمینه‌های مختلف پاسخ دادند و درپایان نیز با اهداء لوح از اعظم خوانین‌زاده، مهدی امیری و اکبر شفیعی و نعیمه اسلامی، روسای شعب مرکزی و ابرکوه و مهریز تقدیر بعمل آمد.
گفتنی است: بازدید از برخی‌شعب و باجه های بانکی و طرح‌های تأمین مالی شده توسط پست بانک استان از دیگر عضو هیأت مدیره در سفر به استان یزد بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.