×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تعداد کاربران Petal Search در خارج از چین به ۱۸ میلیون رسید

این جلسه که با میزبانی Dr. Jaime Gonzalo، یکی از مدیران ارشد مشتریان موبایلی و با حضور Andreas Zimmer رئیس بخش محصولات هواوی در اروپا برگزار شد، اعلام شد موتور جستجوی اختصاصی هواوی مصمم است تا پایان سال ۲۰۲۱ تعداد کاربران فعال خود در خارج از چین را به ۶۰ میلیون برساند.  

در طول این جلسه، هر دو مدیر مجموعه تأکید داشتند که هواوی در خارج از بازار خانگی قدرتمند عمل کرده است. در حال حاضر، تعداد کاربران موتور جستجوی Petal Search در خارج از چین چیزی در حدود ۱۸ میلیون است که از این رقم ۴ میلیون آنها ساکن قاره اروپا هستند. این دستاورد بسیار بزرگی برای هواوی به حساب می‌آید، چراکه یک سال پیش در چنین روزی چیزی تحت عنوان پتال سرچ اصلا وجود نداشت.

اگر با گوشی‌های جدید هواوی که بدون سرویس‌های گوگل راهی بازار می‌شوند، کار کرده باشید، احتمال از Petal Search استفاده کرده‌اید و می‌دانید که این اپلیکیشن تا چه اندازه برای محصولات این شرکت کاربردی است. این سرویس به کاربر این امکان را می‌دهد که از طریق یک عکس به دنبال بازیگر یا شخص معروف دیگری بگردد و یا محصول مورد نظر خود را با یک عکس سریعاً پیدا کند. دکتر Gonzalo در این رویداد اعلام کرد که هواوی به دلایل امنیتی دائماً تحت نظر است اما Petal Search دارای گواهینامه‌ای است که توسط اتحادیه اروپا صادر شده و تأیید می‌کند که تمامی اطلاعات کاربران محافظت شده و ایمن هستند.

آیا شما تجربه استفاده از برنامه پتال سرچ را در گوشی‌ خود داشته‌اید؟ به نظر شما تا پایان سال ۲۰۲۱ تعداد کاربران Petal Search می‌تواند به رقم مورد نظر مدیران هواوی، یعنی ۶۰ میلیون در خارج از چین برسد؟

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.