×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
تعطیلی تمرینات تیم فوتبال استقلال ملاثانی / احتمال کناره‌گیری از لیگ یک

استقلال ملاثانی که با شگفتی سازی در اولین حضور خود در لیگ دسته ۲ کشور توانست به لیگ یک راه پیدا کند، از ابتدای لیگ یک تاکنون نیز علی رغم مشکلات فراوان مالی و امکاناتی و محروم بودن از میزبانی در ملاثانی به دلیل آماده نبودن ورزشگاه این شهر، نتایج قابل قبول و دور از تصور کسب کرده است.

به گزارش ایسنا، مسئولان ورزش خوزستان و نمایندگان استان بارها وعده کمک به این تیم مردمی را داده بودند اما این وعده ها تاکنون محقق نشده است و حتی کاروان استقلال ملاثانی پس از بازی ۱۲ اسفندماه خود مقابل آرمان گهر به دلیل مهیا نشدن پول تهیه بلیت برای بازگشت از سیرجان به اهواز، مسیر ۱۹ ساعته را با اتوبوس طی کرد.

در نهایت نیز به دلیل مشکلات مالی، تمرینات تیم فوتبال استقلال ملاثانی از امروز تا اطلاع ثانوی تعطیل شد. حتی حضور این تیم در بازی هفته هفدهم مقابل شاهین شهرداری بوشهر در هاله ابهام است و احتمال کناره گیری این تیم از ادامه رقابت های لیگ یک وجود دارد.

حتی اگر پاداش مربوط به صعود استقلال ملاثانی به لیگ یک نیز از طریق مسئولان ورزش به این تیم پرداخت می شد، حالا شاید استقلالی ها تا این حد با مشکلات فراوان مالی مواجه نبودند.

انتهای پیام

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.