×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
تعلیق طرح ترافیک در تهران

تجارت گردان | تعلیق طرح ترافیک در تهران

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از شبکه خبر، پیش از این نیز مدیریت شهری پایتخت به عنوان متولی اجرای طرح ترافیک اعلام کرده بود که در خصوص لغو طرح ترافیک تابع تصمیم ستاد ملی مقابله با کروناست و ضمن تایید لغو یک هفته‌ای طرح ترافیک پایتخت، بر اجرای مصوبه‌های ستاد ملی تاکید کردند.

به طور معمول ۲ طرح «ترافیک» و «کنترل آلودگی هوا» یعنی زوج و فرد سابق و حلقه دوم طرح ترافیک در محدوده مرکزی شهر تهران اجرا می‌شد و شرط ورود به این محدوده‌ها و جلوگیری از جریمه مالکان خودروها، ثبت‌نام مالک و مشخصات خودرو در سامانه «تهران من» و شارژ حساب شهروندی بود.

محدوده طرح ترافیک از شمال به خیابان مطهری، از جنوب به خیابان شوش، از غرب به خیابان کارگر و از سمت شرق به خیابان‌های شریعتی و ۱۷ شهریور است و از سوی دیگر طرح کنترل آلودگی هوا نیز از شمال به بزرگراه همت، از شرق به بزرگراه امام علی (ع)، از جنوب به بزرگراه بعثت و از غرب به بزرگراه نواب و چمران محدود می‌شود.

پس از شیوع کرونا و اجرا نشدن موقتی طرح ترافیک، بنابر تصمیم شورای ترافیک تهران ساعت اجرای این طرح‌ها کاهش یافته بود و از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶ اجرا می‌شد.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا پنج شنبه، نهم مرداد ۳۰۱ هزار و ۵۳۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۶ هزار و ۵۶۹ نفر رسیده است.

همچنین استان‌های تهران، مازندران، گلستان، فارس، آذربایجان‌شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، خراسان‌رضوی، کرمان، خراسان‌شمالی، سمنان، لرستان و هرمزگان در وضعیت قرمز قرار دارد و استان‌های آذربایجان‌غربی، خوزستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، زنجان، همدان، کهگیلویه و بویر احمد، مرکزی، یزد، گیلان و قم هم در وضعیت هشدار است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.