×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تعویض اجباری اینزاگی فرشته نجات اینتر مقابل اتلتیکومادرید شد/ توقف دورتموند در هلند

دیدار تیم‌های اینترمیلان ایتالیا و اتلتیکومادرید اسپانیا از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا با قضاوت ایستوان کواچ برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر اینتر به پایان رسید.

اینتر در گروهی که تیم‌های سوسیداد، بنفیکا و سالزبورگ در آن حضور داشتند، دوم شد درحالی که اتلتیکو مادرید بالاتر از لاتزیو، فاینورد و سلتیک و به عنوان صدرنشین به یک هشتم نهایی راه یافت.

پس از فشار زیاد تیم میزبان در نیمه اول و واکنش‌های تماشایی اوبلاک، آرناتوویچ در دقایق ۴۹ و ۶۸ این فرصت را داشت که گل برتری اینتر را به ثمر برساند اما این بازیکن در موقعیت تک به تک با اوبلاک نتوانست دروازه اتلتیکو را باز کند.

مارکو آرناتوویچ که در دقیقه ۴۶ جایگزین مارکوس تورام مصدوم شده بود سرانجام در دقیقه ۷۹ موفق شد قفل دروازه اوبلاک را باز کند. مارتینز در موقعیت تک به تک نتوانست دروازه اتلتیک ر اباز کند ولی در ادامه این آرناتوویچ بود که موفق شد روی برگشت این توپ توپ را به تور دروازه تیم میهمان برساند.

در دیگر دیدار این مرحله تیم‌های آیندهون هلند و دورتموند آلمان در ورزشگاه فیلیپس اشتادیون با قضاوت سرجان یووانوویچ مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

پی اس وی پس از هشت سال موفق شد به عنوان در مرحله گروهی بعد از آرسنال به عنوان تیم دوم راهی این مرحله شود و در مقابل دورتموند با صدرنشینی در گروه مرگ بالاتر از پاری سن ژرمن، میلان و نیوکاسل پا به این مرحله گذاشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.