×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
تعییرات سامانه پرداخت با کارت برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا

تجارت گردان | تعییرات سامانه پرداخت با کارت برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، نیکوفر صفری رییس اداره کل بانکداری الکترونیک بانک مسکن با اشاره به افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در سطح شهرهای کشور و همچنین اعلام هشدار وزارت بهداشت و سایر دستگاه های مربوطه و با توجه به دستور العمل بانک مرکزی در خصوص ترغیب مشتریان به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک و کاهش مراجعه مشتریان به شعب بانک از تاریخ ۱۰/۱۲/۹۸ تا اطلاع ثانوی تغییرات ذیل در سامانه پرداخت با کارت اعمال می شود.

وی اظهار داشت: سقف روزانه انتقال وجه داخلی و شتابی از ۳۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال به ۵۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال افزایش یافته است.همچنین سقف روزانه برداشت وجه کارتهای مسکن و شتاب از خودپردازهای بانک مسکن به ۵،۰۰۰،۰۰۰ ریال افزایش یافته است.

وی افزود : در گذشته سقف روزانه تعداد رمز دوم اشتباه سه مرتبه بوده است که از تاریخ مذکور تا اطلاع ثانوی به پنج مرتبه افزایش یافته است.

رییس اداره کل بانکداری الکترونیک بانک مسکن گفت: کلیه کارتهایی که تاریخ انقضاء آنها بهمن ۹۸ تا فروردین ۹۹ بوده است، سه ماه مهلت دارند تا نسبت به تمدید کارت خود اقدام نمایند و در مدت مذکور، در کلیه درگاههای بانک مسکن و شتاب قابل استفاده می باشند.

به گفته وی دوره الزام تغییر رمز اول در درگاههای حضوری بانک مسکن از ۱۲ ماه به ۱۴ ماه افزایش یافته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.