×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
تعیین تکلیف اموال تملیکی در هرمزگان سرعت می گیرد

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، مهدی فتحی مدیر اموال تملیکی استان هرمزگان از اعزام تیم کارشناسان خبره از استان‌های فارس و کهگیلیویه و بویر احمد به استان هرمزگان در راستای تسریع در تعیین تکلیف کالاهای متروکه و قاچاق خبر داد.

فتحی ضمن اشاره به اجرای طرح ضربتی تعیین تکلیف اموال موجود در انبارهای سازمان اموال تملیکی اظهار کرد: کارشناسان مذکور طی حرکت جهادی و با مشارکت و تلاش مضاعف کارکنان اموال تملیکی هرمزگان علاوه بر کمک به اخذ مجوزهای قانونی و احکام قضایی با سرعت و دقت بیشتری نسبت به انجام تشریفات مزایده‌های اموال منقول اقدام می نمایند.

وی افزود: به همین منظور جلساتی با حضور دادستان مرکز استان و مدیرکل تعزیرات حکومتی استان هرمزگان برگزار گردید تا همکاری، برنامه‌ریزی‌ و اقدامات لازم برای رفع رسوب و تعیین تکلیف کالاهای دپو شده به ویژه در بخش منقول اتخاذ گردد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه دستگاه  قضایی استان هرمزگان نسبت به رفع موانع قول مساعدت دادند عنوان کرد: در مهرماه  سالجاری نیز ریاست کل دادگستری استان به اتفاق دادستان مرکز و مدیر کل تعزیرات حکومتی استان بازدیدی از انبارهای مرکزی هرمزگان به عمل آورند و بطور کامل از وضعیت انبارهای اموال تملیکی این استان مطلع شدند.

مدیر اموال تملیکی استان هرمزگان در ادامه از اقدامات بارز این مجموعه طی سه ماهه گذشه به تعیین تکلیف بیش از ۳ هزار ردیف کالای قاچاق، انهدام بیش از ۳۳۰ تن کالای فاقد مجوزهای مصرف و تعیین تکلیف بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان کالاهای متروکه و بیش از ۵ هزار راس انواع احشام اشاره کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.