×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
تعیین تکیف ۹ میلیارد تومان کالای رسوبی

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، نجم‌الدین موسی‌نژاد رییس اداره جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان ایلام اظهار کرد: با عنایت به فرامین مقام معظم رهبری در راستای پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید داخلی و به منظور ایجاد جهش مطلوب در تولید و رفع نیازهای داخلی در شرایط تحریم، این اداره به سهم خود و در حد مقدورات از هر فرصتی برای حمایت از تولید استفاده نموده است.


وی افزود: مجموعه اموال تملیکی ایلام از سال گذشته تا پایان مرداد ماه سال جاری توانسته بیش از ۹ میلیارد تومان کالا را از طریق اعاده به چرخه تولید بازگرداند.


وی ادامه داد: سال گذشته ۲٫۴ تن آرد مصرف ثانویه براساس معرفی نامه جهاد کشاورزی جهت تهیه خوراک دام واگذار شد. همچنین بیش از ۵ تن ذرت دامی جهت مصرف بین دامداران، به اتحادیه امور عشایری استان ایلام واگذار گردید.


رییس اداره اموال تملیکی ایلام عنوان کرد: در راستای بازگرداندن دام‌های قاچاق به چرخه تولید، فراورده‌های لبنی و گوشتی بیش از ۲۰ هزار راس احشام و بیش از ۳۱ تن مرغ و تخم مرغ مجموعا به ارزش ۵ میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان را به دامداران بومی استان واگذار شد.


وی تصریح کرد: در راستای ظرفیت‌های سازمان در جهت پشتیبانی از تولید، در سال جاری نیز علاوه بر بازگشت ۲ هزار و ۵۹۹ راس احشام و ۲٫۷ تن مرغ و تخم مرغ مجموعا به ارزش ۳ میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان به چرخه تولید و مصرف بازگشت.

همچنین بیش از ۴۴ هزار لیتر محموله اسید کلریدریک بر اساس رای مرجع قضایی برای تولید مواد شوینده در اختیارهای واحدهای تولیدی قرار گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.