×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
تغییر مدیریتی در پتروشیمی ایلام/رئیس هیات مدیره به سرپرستی منصوب شد

تجارت گردان | تغییر مدیریتی در پتروشیمی ایلام/رئیس هیات مدیره به سرپرستی منصوب شد

روز جاری در یکی از بزرگترین زیرمجموعه های پترول تغییر مدیریتی کلید خورد. در پی استعفای شاپور تقی‌پور مدیرعامل سابق پتروشیمی ایلام ، رسول اشرف زاده مدیرعامل گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان طی حکمی، حسن نجفی سمنانی، رئیس هیات مدیره این شرکت را بعنوان سرپرست و جانشین تقی‌پور منصوب کرد.
در این حکم آمد است:

جناب آقای حسن نجفی سمنانی
رییس محترم هیات مدیره شرکت پتروشیمی ایلام
نظر به استعفای جناب آقای شاپور تقی‌پور و با امعان نظر به مراتب تعهد، تخصص و سوابق ارزشمند، جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست شرکت پتروشیمی ایلام منصوب می‌شوید.
با عنایت به سابقه عضویت جنابعالی در هیات مدیره و اشراف کامل به موضوعات آن شرکت، انتظار دارم با توکل به خداوند متعال و بهره‌مندی از تجربیات گرانقدر نیروهای متعهد و متخصص، نسبت به رفع موانع و مشکلات موجود، ایجاد محیطی شاداب و پرنشاط برای همکاران، ارتقای شاخص‌های انسانی، فرآیندی، مالی و تلاش در جهت راه اندازی کامل پروژه همت گمارید.
اطمینان خاطر دارم اعضای هیات مدیره، مدیران و کارکنان متعهد، متخصص و دلسوز آن شرکت یاریگر جنابعالی در انجام وظایف محوله خواهند بود.
از حضرت احدیت توفیق جنابعالی و همه همکاران شرکت پتروشیمی ایلام در ایفای نقش وظایف محوله را مسئلت دارم و بدینوسیله از خدمات جناب آقای شاپور تقی پور در طول تصدی این مسئولیت تقدیر و تشکر نموده و برای ایشان آرزوی موفقیت می نمایم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.