×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تقدیر از مشتریان ارزنده بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در یزد

به گزارش تجارت گردان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، «مصطفی ازگلی» عضو هیأت مدیره و «مصطفی عبدلی» رئیس اداره سازمان و برنامه‌ریزی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سفری به یزد، ضمن بازدید از شعب استان، به بررسی عملکرد آن‌ها پرداختند. همچنین حضور در جلسه‌ای با رؤسای دوایر ستادی و رؤسای شعب استان یزد بخش دیگری از برنامه سفر آن‌ها بود.

افزون بر این، در مراسمی که با حضور «سید علی روحانی» معاون سیاست‌گذاری اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی و جمعی از مدیران همراه بود، از مشتریان ارزنده و سفیران قرض‌الحسنه در استان یزد تجلیل شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام «محمد صدوقی» عضو هیأت مدیره سازمان پزشکی و خیریه سیدالشهدا و مدیر مؤسسه فرهنگی و هنری خانه فرهنگ صدوقی با اشاره به اهمیت و جایگاه قرض‌الحسنه در دین مبین اسلام، اظهار داشت: در قرآن ۶ بار تأکید شده، کسانی که در راه خیر قدم بر می‌دارند و افرادی که قرض می‌دهند، مال‌شان زیاد خواهد شد.

وی گفت: باید به حوزه قرض‌الحسنه بیشتر توجه شود و با استفاده از ابزارهای مالی و اعتباری، اقداماتی صورت گیرد که موجب گره‌گشایی از مشکلات مردم شود.

«صدوقی» ابراز امیدواری کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران همواره در ارائه خدمات نوین مالی و آنلاین پیشرو باشد.

۴۰درصد مردم یزد مشتری بانک هستند

«امیر حسینی» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان یزد نیز در این مراسم، عملکرد این بانک در استان را تشریح کرد و گفت: در حال حاضر منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با رشد ۵۶درصدی نسبت به پایان سال گذشته، به ۷۸هزار میلیارد ریال رسیده است.

وی افزود: این بانک در سال جاری بیش از ۸۳هزار فقره وام معادل ۵۹هزار میلیارد ریال به مشتریان در استان پرداخت کرده است.

«حسینی» بیان کرد: ۴۸۲هزار نفر از مردم استان یزد در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران حساب فعال دارند که ۴۲ درصد از جمعیت کل استان یزد را شامل می‌شود، همچنین بیش از ۲۹۰۰ شرکت و سازمان در استان به جمع مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پیوسته‌اند.

وی با اشاره به آسان‌سازی و پرداخت وام بدون ضامن، گفت: این بانک در سال جاری ۱۵هزار فقره وام بدون ضامن و بر اساس اعتبارسنجی در یزد پرداخت کرده و این رقم، ۱۹ درصد کل وام‌های پرداختی در استان را شامل می‌شود.

نقش بانک‌های قرض‌الحسنه در پرداخت وام به نیازمندان پررنگ است

همچنین دکتر «علی‌اکبر حجت» رئیس هیأت مدیره کانون کارفرمایان استان یزد، گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با پرداخت وام به اقشار کم‌درآمد جامعه با کم‌ترین کارمزد، عملکرد مطلوبی را ثبت کرده و این اقدامات شایسته تقدیر است.

«احمد عشقان‌ملک» رئیس کمیسیون انرژی، صنایع پالایشی و پتروشیمی اتاق بازرگانی استان یزد نیز در این مراسم، گفت: ظهور ۲ بانک قرض‌الحسنه در کشور موجب سازماندهی در جذب منابع خُرد و پرداخت وام به نیازمندان شده و طرح‌های این بانک‌ها موجب شده، کارفرمایان بتوانند به آسانی کارکنان خود را برای دریافت وام به بانک معرفی کنند و این موضوع موجب بهبود معیشت و رفع مشکلات خُرد کارکنان سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.