×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تقدیر از نیروهای مسلح کشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق/ ارزش آفرینی برای مشتریان رویکردی مهم بمنظور تحقق راهبرد مشتری محوری در این بانک است

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، وی در این مراسم ضمن تقدیر از اقدام شجاعانه نیروهای مسلح کشور در پاسخ به حمله رژیم اشغالگر قدس به سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه، اظهار داشت: سفارت هر کشوری بخشی از خاک آن کشور است و طبیعتا هر گونه تجاوز به خاک کشور باید با پاسخ درخور و بازدارنده همراه باشد‌ و امیدواریم که از این پس همواره ثبات و امنیت در میهن اسلامی ما برقرار باشد.
وی عنوان داشت: افتتاح ساختمان های جدید شعب فولاد و بورس کالای ایران در راستای مشتری محوری و ایجاد یک بستر مناسب و زیرساخت های لازم برای ارائه خدمات مطلوب تر به مشتریان به انجام رسید که البته بدون تلاش جمعی اداره پشتیبانی، شرکت مشاور و پیمانکار این پروژه و مدیریت IT و دیگر بخش های مرتبط در بانک میسر نبود.
دکتر خورسندیان همچنین ضمن قدردانی از تلاش مدیر و کارکنان شعب فولاد و بورس کالای ایران این بانک تصریح کرد: تلاش ما در سطح هیات مدیره و هیات عامل و مدیریت های ستادی در جهت رفع موانع و مشکلات ‌شعب است و لازم است شعب نیز استراتژی های خود را در جهت تحقق اهداف بانک و متناسب با برنامه راهبردی بانک تنظیم و تدوین نموده و منسجم و هدفمند عمل کنند و در مقابل وظیفه ستاد نیز تعامل مناسب و پاسخگویی به موقع به آنان است.
وی افزود: بحث کمبود نیروی انسانی نقطه مشترک تمامی موارد و معضلات مطرح شده در شعب و بعضا ستاد بانک است که برای رفع این معضل باید مجوزهای استخدامی لازم اخذ شود اما به نظر می‌رسد با گردش ‌شغلی مناسب و افزایش انگیزه و به تبع آن کارایی کارکنان بتوان تا حدودی این مشکل را مرتفع ساخت.
در این مراسم علیرضا تاجیک مدیر شعبه فولاد و رقیه صادق نیا مدیر شعبه بورس کالای ایران نیز بصورت جداگانه گزارش هایی از عملکرد و اقدامات انجام شده در این شعب را مطرح نمودند. 
شایان ذکر است محل جدید شعبه فولاد در تهران، میدان ولیعصر، بلوار کشاورز، خیابان شهید برادران عبداله زاده نبش کوچه ۵ پ ۲ و شعبه بورس کالای ایران در تهران، خیابان حافظ شمالی بین خیابان طالقانی و رودسر، روبروی شرکت نفت پلاک۴۵۳می‌باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.