×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
تقدیر از کادر درمان تامین اجتماعی کرمان در خدمت رسانی به بیماران کرونایی

تجارت گردان | تقدیر از کادر درمان تامین اجتماعی کرمان در خدمت رسانی به بیماران کرونایی

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر امین فخر در جلسه شورای استان اظهار داشت: مشکلات اقتصادی و بحران ناشی از کرونا تمام شئونات و امور کشور را تحت تاثیر قرار داده است و شرایط دشواری به وجود آمده اما خوشبختانه اقدامات خوبی در سازمان تامین اجتماعی انجام شده است.
وی پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد را از جمله کارهای مهم سازمان تامین اجتماعی برشمرد و افزود: با اختصاص ۵۳۵ میلیارد تومان به استان، مطالبات انباشته شده این مراکز تا پایان سال ۹۸ پرداخت شد.
وی همسان سازی حقوق مستمری بگیران سازمان را از دیگر اقدامات مهم و موثر توصیف کرد که از سالیان گذشته مورد درخواست بازنشستگان بوده است.
دکتر فخر با اشاره به الکترونیکی شدن استعلام اعتبار دفترچه درمان تامین اجتماعی گفت: با روند کنونی تا پایان مهر ماه سال جاری دفترچه بیمه حذف می شود و بیمه شدگان بصورت الکترونیکی خدمات را دریافت می کنند.
مدیر درمان تامین اجتماعی کرمان ضمن تشکر از همکاران در خدمت رسانی به بیماران کرونایی اظهار داشت: از مجموع ۵۴۵ تخت بیمارستانی در استان، تعداد ۱۵۰ تخت به بیماران کرونایی اختصاص یافت و ۳۰ درصد از مبتلایان به بیماری کرونا در مراکز درمانی تامین اجتماعی خدمت گرفته اند و با تلاش همکاران خدمات با کیفیت به بیماران ارایه شده است.
وی با یادآوری برنامه های مربوط به استاندارد سازی و بهبود کیفیت خدمات اظهار داشت: ارتقاء کارایی و پاسخگویی، از جمله راهبردهای برنامه استراتژیک در سال جاری هستند و سعی داریم به دستاوردهای سال های گذشته در زمینه های استاندارد سازی، تعالی سازمانی و منابع انسانی، عمق بیشتری دهیم.
دکتر فخر تصریح کرد: هدف ما تمرکز در نقطه تماس با مشتریان است و کیفیت خدمات و ایمنی بیماران ملاک عمل قرار دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.