×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تقدیر از ۳۰ رئیس شعبه موفق بانک ملی ایران در «چهاردهمین گردهمایی روسای موفق شعب بانک های کشور»

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران در این همایش که همچنین محمود شایان عضو هیات مدیره،محمد نجف زاده عضو هیات عامل و حسن کاظمی عضو هیات عامل نیز حضور داشتند،ضمن اهداءلوح تقدیر و یادبود از خدمات روسای شعب موفق بانک ملی ایران و همچنین روسای برگزیده سایر بانک های کشور تقدیر به عمل آمد.

بانک مرکزی در این همایش ۳۷۰ رییس شعبه موفق برتر بانک ها و موسسات اعتباری کشور را بر اساس معیارهای مشخصی که توسط کمیته علمی احصا شده است،انتخاب کرده و مورد تقدیر قرار داده است.

 دکتر محمد رضا فرزین در این همایش با تجلیل از عملکرد نظام بانکی کشور گفت:انتخاب مدیران برتر در نظام بانکی منجر به معرفی استعدادها،ایجاد انگیزه در آنها و همچنین شکوفایی استعدادهای برتر جدید می شود.

رئیس کل بانک مرکزی بیان کرد:متاسفانه در فضاهای مختلف، تلاش های صورت گرفته توسط نظام بانکی کشور مورد بی مهری قرار می گیرد؛اما به رغم این فضاسازی ها باید تاکید کرد که به اذعان بسیاری از مدیران بانک های خارجی، نظام بانکی ایران پیشرفت های قابل ملاحظه ای را در شرایط تحریم تجربه کرده است.

وی افزود: شبکه بانکی در شرایط تحریم و فشارهای مضاعف خارجی علیه ایران، ۲۰۰ میلیارد دلار تجارت خارجی متعلق به اقتصاد کشور را در جهان کنترل و مدیریت می کند و این کار بسیار بزرگی است.

دکتر فرزین تاکید کرد:نظام بانکی ایران در بانکداری الکترونیک حتی از کشوری مانند روسیه و برخی از کشورهای اروپایی نیز پیشرفته تر است.

رئیس کل بانک مرکزی اظهار کرد:باید تلاش های صورت گرفته در نظام بانکی کشور با جرات اعلام شود و اطلاع رسانی مناسب و موثر درباره این اقدامات صورت گیرد.

در این همایش همچنین فرشاد حیدری، رییس موسسه عالی آموزش بانکداری ایران ضمن ارائه گزارشی از نحوه انتخاب روسای شعب موفق، آخرین نظرسنجی های این موسسه پیرامون عملکرد نظام بانکی، چشم انداز اقتصاد کشور و تحولات حوزه آی تی و بانکداری دیجیتال را تشریح کرد.

علی دیواندری عضو هیات علمی دانشگاه تهران و خبره بانکی نیز در این همایش ضمن تشریح ویژگی ها و تفاوت نسل هایی که مشتریان حال حاضر و آینده نظام بانکی را تشکیل می دهند بر ارائه خدمات و محصولات متناسب با نیاز نسل های آتی کشور تاکید کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.