به گزارش تجارت گردان به نقل از سامان رسانه، اداره رسیدگی به صدای مشتریان بانک سامان پس از بررسی نظرسنجیهای صورت گرفته از مشتریانی که اقدام به ثبت شکایت در این اداره کردهاند، به قید قرعه به سه نفر از این مشتریان مبلغ ۵۰۰ هزار تومان پرداخت کرد.
بر این اساس، آقایان شمسالدین زارع شاهی، رضا الله قلی پور و خانم کتایون احمدزاده سه مشتری بودند که برنده جایزه شرکت در نظرسنجی اداره رسیدگی به صدای مشتریان شدند.
سیدمحمد ناصر مبرقعی سرپرست بیمه ایران با تعدادی از بازنشستگان این شرکت دیدار و گفتگو…
دکتر علی جباری با حکم وزیر امور اقتصادی و دارایی به ریاست هیات مدیره و…
مرکز اطلاعرسانی و مسئولیتهای اجتماعی شرکت سرمایهگذاری تأمین اجتماعی (شستا) درباره برکناری مدیرعامل هلدینگ صبا…
سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: وضعیت بازار سکه و طلا به شدت…
دکتر سید محمدرضا میری لواسانی، ضمن تبریک هفدهمین سالروز تأسیس پتروشیمی پردیس، اعلام کرد :…
تور آموزشی و تفریحی پنج روزه شرکت بیمه سامان با حضور بیش از ۷۰۰ نفر…