×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

تجارت گردان | تقدیر شهرداری تهران از روابط عمومی شرکت ملی مس

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از مس پرس، به مناسبت روز روابط ‌عمومی شهرداری تهران از برخی روابط عمومی‌های فعال و پویا به پاس زحمات روایتگران شفافیت و توسعه‌دهندگان گفت‌وگو میان شهروندان و سازمان‌ها با نصب بنر در مقابل سازمان‌ها و ادارات تقدیر کرد.
روی این بنرها ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی با عبارت «این سازمان یک روابط عمومی خوب دارد» از تلاشگران عرصه ارتباطات و اطلاع‌رسانی تقدیر و تشکر شده است.
گفتنی است، روابط عمومی شرکت ملی مس از سال گذشته بر پایه سیاست‌گذاری‌های کلان صورت‌گرفته از سوی دکتر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس مبنی بر اثرگذاری مثبت در جامعه کارگری و پرسنلی و تعامل پررنگ‌تر با مخاطبان و ذینفعان بیرونی و تحت مدیریت و برنامه‌ریزی حیدر ضیغمی حرکت‌های روبه‌جلو و پویایی در حوزه خبر و اطلاع‌رسانی، فرهنگ‌سازی و تعامل سازمان با خانواده‌های کارکنان با انتشار نشریه مس آباد آغاز کرده است. همچنین روابط عمومی شرکت مس در سطح ملی در سال گذشته اقدام به برپایی موکب‌های کمک‌رسانی و پذیرایی از زائران امام معصوم (ع) در نقاط مختلف کشور، اعزام موکب‌های جهادی و پزشکی برای خدمت‌رسانی در نقاط محروم و احداث بیش از ۷۰ زمین چمن مصنوعی برای توسعه ورزش و عدالت اجتماعی در نقاط کم برخوردار کشور کرده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.