×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تقدیر مدیرعامل پتروشیمی پردیس از استاندار بوشهر

متن پیام دکتر سید محمدرضا میری لواسانی به شرح زیر است:

جناب آقای محمدی زاده

استاندار محترم بوشهر

سلام علیکم

 توسعه عمرانی زیرساخت رشد اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، علمی و سیاسی است و در سند چشم انداز بیست ساله جمهوری اسلامی ایران، ضمن بررسی مبانی مختلف توسعه یافتگی، به اهمیت توسعه عمرانی و ارتباط تنگاتنگ آن با سایر حوزه های زیرساختی تأکید شده است. با این وجود توسعه عمرانی زمانی ارزشمند و قابل تحسین خواهد بود که بر مبنای اصل عدالت اجتماعی شکل بگیرد.
متأسفانه استان بوشهر با وجود ثروت های بی شمار خدادادی در زمره استان های کم برخوردار کشور قرار دارد و برای رهایی از غبار محرومیت و جبران عقب ماندگی ها، نیازمند کار جهادی شبانه روزی با سرعت دو چندان و بدون وقفه است.
جنابعالی در دوره دو ساله مدیریت خود با همراهی مدیران متخصص و باتجربه استان، ثابت کرده اید که برای برداشتن گرد بی مهری از چهره این استان دارالحماسه، عزمی جزم و اراده ای استوار دارید و به فضل الهی در آینده ای نه چندان دور شاهد درخشش این پهنه آبی و سبز در زمره استان های پیشرو و توسعه یافته خواهیم بود.
بر خود فرض می دانم از زحمات بی دریغ جنابعالی و سایر مسئولین محترم استان که با مدیریت جهادی و اقدام انقلابی زمینه را برای افتتاح بیش از ۱۱ هزار پروژه عمرانی در هفته دولت سال جاری فراهم نمودید و با فاصله زیاد از سایر استان ها به مقام اول افتتاح پروژه عمرانی دست پیدا کردید، تقدیر و تشکر کنم.
امیدوارم در سایه عنایات و توجهات حضرت باریتعالی پیروز و مستدام باشید و نام نیکتان همواره در بین آبادگران ایران اسلامی ماندگار باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.