×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تقدیر ویژه استاندار ایلام از دکتر علی عسکری/ پارک پلی‌پروپیلن خلیج‌فارس در منطقه آزاد مهران، ۲۵۰۰ شغل ایجاد می‌کند

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط‌عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، در ادامه سفر دکتر علی عسکری و مدیران ارشد هلدینگ خلیج‌فارس به استان ایلام، پارک پتروشیمیایی پلی‌پروپیلن با حضور استاندار ایلام، فرماندار و رئیس منطقه آزاد مهران و جمعی از مسئولان استان، جانمایی شد.

استاندار ایلام در این مراسم با تقدیر ویژه از مدیرعامل هلدینگ خلیج‌فارس، اظهار داشت: برادر عزیز، جهادی و پای‌کار ما آقای دکتر علی عسکری عنایت خاص و ویژه‌ای به استان ایلام دارند و علقه‌ای وصف‌ناپذیر به این منطقه دارند.
وی با اشاره به جلسات متعددی که در هلدینگ خلیج‌فارس در خصوص پتروشیمی ایلام و پارک پلی‌پروپیلن با مدیرعامل هلدینگ داشته، اظهار داشت: با حمایت دکتر علی عسکری و هیئت‌مدیره هلدینگ، این پارک در منطقه آزاد مهران ایجاد خواهد شد که نقش مهمی در اشتغال جوانان منطقه دارد.
حسن بهرام‌نیا تصریح کرد: پارک پتروشیمیایی پلی‌پروپیلن، حداقل دو هزار و پانصد شغل مستقیم و غیرمستقیم در قالب ۹۰ طرح ایجاد خواهد کرد که ۵۰ طرح در فاز اولی و ۴۰ طرح در فاز دوم اجرا خواهد شد.
وی با بیان بهترین نقطه منطقه آزاد مهران توسط دکتر علی عسکری و مسئولان برای احداث این پارک انتخاب شده، ادامه داد: این منطقه این منطقه صفر مرزی ماست و با توجه‌ به اینکه کشور عراق به «کنوانسیون تیر» ملحق شده، صادرات محصول از اینجا تا دریای مدیترانه و بندر لاذقیه به‌سهولت انجام خواهد شد.
استاندار ایلام با تشکر دوباره از دکتر علی عسکری و هلدینگ خلیج‌فارس، خاطرنشان کرد: احداث این پارک از مصوبات سفر اول دکتر رئیسی به استان ایلام بود که با اهتمام هلدینگ خلیج‌فارس، اجرایی می‌شود و منطقه و مردم از موهبت آن بهره‌مند خواهند شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.