×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تقدیر کارکنان فولاد کویر از مدیرعامل

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی فولاد کویر،حسین حسین زاده، رئیس هیئت مدیره فولاد کویر، در این تجمع که جمعی از اعضای هیئت مدیره و معاونین و مدیران  نیز حضور‌داشتند، گفت:  ما شاهد تلاش‌های وصف ناپذیر ایشان در راستای مدیریت کلان مجموعه  در شرایطی که کشور دچار مشکلات سخت و مختلفی همچون مشکلات تامین انرژی و تامین ارز  و …قرار دارد، بوده ایم ‌و به عنوان بخشی از مردم منطقه، قدردان تمامی اقدامات ارزشمندشان هستیم.

همچنین در این دیدار حمیدرضا خوروش ، نائب رئیس هیئت مدیره  گفت:  در این شرایط پیچیده اقتصادی انتخاب شدن به عنوان مرد سال صنعت نورد کشور، بسیار حائز اهمیت است چرا که برپا نگه داشتن تولید و حفظ بهره‌وری و همزمان انتخاب شدن به عنوان صنعت سبز، تفکری عمیق و مدیریتی هوشمند و پیشرو نیاز دارد. 

مدیرعامل فولاد کویر نیز ضمن تشکر و قدردانی از همه کارکنان افزود: تمامی افتخارات فولاد کویر حاصل اراده و تلاش های کارکنان و حمایت آنان از فولاد کویر بوده است.        

احمدخوروش تصریح کرد: ما برای اثرگذاری بر رفاه و اندیشه آفریده شده‌ایم. ما باید بتوانیم در مسیر اقتصاد، توسعه و صنعت، ضمن رعایت قوانین و با در نظر گرفتن اصل توسعه پایدار به عنوان معیار، با خلق روش‌های متفاوت، به منطقه و کشور کمک کنیم. 

فاطمه پهلوانی معاونت منابع انسانی   
فولاد کویر نیز در حاشیه این مراسم گفت: هدف کارکنان از تجمع امروز قدردانی و تشکر از مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره فولاد کویر به جهت تلاش‌های بدون وقفه و مدیریت و نگرش بی نظیر آنان در شرایط سخت کشور است. 

گفتنی است در آذرماه سال جاری، احمد خوروش مدیرعامل مجتمع فولاد کویر به عنوان مرد سال صنعت نورد کشور انتخاب شد.

همچنین مجتمع فولاد کویر در بهمن ماه به عنوان صنعت سبز و نیز در رده بندی IMI۱۰۰ در میان صد شرکت برتر ایران قرار گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.