×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تقویت ارتباط با پژوهشگاه صنعت نفت یک فرصت طلایی است

علیرضا دانشی در این مراسم گفت: امروز سه تفاهم نامه به صورت نمادین در غرفه ی شرکت ملی نفت ایران برگزار شد؛ از این بابت عنوان نمادین را به آن دادم چون قطعا و بدون شک این سطح ارتباط و کار بین پژوهشگاه و شرکت ملی مناطق نفتخیز به هیچ عنوان در شان صنعت نفت کشور نیست و انتظار گسترده تری در رابطه با  فعالیت پژوهشگاه نفت داریم.

وی افزود:  بسیار تاسف برانگیز است که ما سال های زیادی شاهد فرصت سوزی در این زمینه بودیم در حالی که می توانستیم به اقتصاد کشور و برون رفت مشکلات صنعت نفت کمک شایانی کنیم اما سوگمندانه باید اذعان داشت که به دلیل نگاه های مسموم این ارتباط شکل نگرفت و این مهم مغفول و مهجور ماند.

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب تاکید کرد: قطعا تا زمانی که من توفیق خدمت در این مسئولیت را داشته باشم تمام قامت در رابطه با توسعه این همکاری خواهم ایستاد.

 وی در ادامه حضور پژوهشگاه صنعت نفت را فرصتی طلایی برای تمام فعالیت حوزه صنعت نفت عنوان و اظهار امیدواری کرد: ما تاکنون نتوانسته ایم حلاوت واقعی صنعت نفت را به کام مردم به ویژه مردم نجیب و صبور خوزستان بچشانیم‌ و امیدواریم با انجام این قبیل همکاری ها گامی موثر در جهت رضایت مردم و رفاه معیشت آن ها فراهم شود.

به گفته ی این مقام مسئول اگر قرار است تحریم ها شکسته شود و نام گذاری امسال محقق گردد زنجیره های ارزش صنعت نفت باید بخش مهمی از فعالیت ما باشد.

دانشی همچنین خاطر نشان کرد: انتظار ویژه ما از رئیس پژوهشگاه صنعت نفت این است که تحول بنیادینی در این عرصه ایجاد کند و در جهت ارتقا سطح زنجیره ارزش که مبتنی بر ارتقا صنعت نفت به صورت ملموس باشد کمک کند؛ ما هم با تمام وجود پای این کار ایستاده ایم. امیدواریم روزی برسد که این پژوهشگاه به بهترین مرکز علمی نفت نه فقط در کشور و منطقه بلکه در تمام دنیا تبدیل شود

وی افزود: اخیراً هزار میلیارد تومان به حوزه دانش های نوین اختصاص داده شده و اگر بتوانیم برنامه ها را به شکل درستی پیاده کنیم این فعالیت گسترده تر خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.