×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تقویت برندینگ و هویت استان، حلقه مغفول مانده از توسعه

“دوشنبه های توسعه” همکاری جمعی از مدیران بازنشسته،دانش آموختگان و کارشناسان علاقه مند و دغدغه مند رشته های مختلف برای هم اندیشی و هم افزایی فکری در حوزه توسعه خراسان شمالی است.

این جلسه با مشارکت مدیران و فعالان روابط عمومی دستگاه های اجرایی و صنایع استان؛ تعدادی از کارآفرینان و حقوق‌دانان استان و … در حالی برگزار شد که ابولفضل نیکبخت رئیس نمایندگی انجمن روابط عمومی‌های ایران، شاخه خراسان شمالی به معرفی انجمن و اقدامات صورت گرفته از ابتدای فعالیت انجمن اشاره کرد و مهم ترین دغدغه و مساله مورد توجه این انجمن “تقویت برندینگ و هویت استان” را معرفی کرد .

“نیکبخت” مساله برندسازی استان را حلقه مغفول مانده ای دانست که تاکنون به آن توجه خاصی نشده، برندینگ خلق یک هویت مستقل و دستیابی به جایگاه اصیل و نامیرا در ذهن مخاطب است.

رییس انجمن روابط‌عمومی ایران در خراسان شمالی به چالش ها و مسائلی که تاکنون مانع از تقویت برندینگ در استان شده اشاره کرد و به چند و چون عدم دستیابی به این مهم پرداخت.

وی افزود: در حالی که خراسان شمالی ظرفیت های بسیاری برای معرفی خود دارد متاسفانه مغفول مانده و باید برای استانی که دیگر نام نوپا بودن به خود نمی گیرد اقداماتی هدفمند، با برنامه و گسترده داشت تا در اذهان هر مخاطبی جایگاهی ملموس به خود بگیرد.

محسن عظیمی نیز به برگزاری جلسات هفتگی در مجموعه خانه امید بجنورد اشاره کرد و گفت: نشست های “دوشنبه های توسعه”از ابتدای سال ۹۷ هر هفته در روزهای دوشنبه در خانه امید بجنورد با هدف هم اندیشی و هم افزایی فکری در حوزه توسعه استان با عنوان”دوشنبه های توسعه”برگزار شده و هر هفته به یک موضوع اختصاص یافته که با استقبال خوبی از بخش دولتی و خصوصی مواجه شد.
عظیمی نیز راهکارهای پیشنهادی خود را به اعضای این انجمن در ارتباط با مساله تقویت برندینگ و هویت در استان مطرح کرد که مورد استقبال اعضای این انجمن قرار گرفت.

حمید شایان رییس کمیته آموزش انجمن نیز خواستار نظم و ساماندهی فضای رسانه ای استان شد آن طور که باید به موضوع برندینگ در استان تخصصی نگاه نشده و همین نگاه پوسته ای سال هاست که این استان را از این مهم باز داشته است.
به گفته وی حضور سرمایه گذار،برپایی رویدادهای بین المللی و حرکت در جهت تقویت زیر ساخت ها می تواند به برندسازی و هویت استان کمک کند.

هم اکنون اعضای تمامی کمیته های این انجمن معرفی شده و هر کمیته در راستای اهداف خود به منظور تقویت برندینگ و هویت استان گام بر می دارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.