×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۲۸ خرداد , ۱۴۰۳
تلاش کارکنان و حمایت‌های مدیریت ارشد، رمز رکوردشکنی‌های تولید در فولاد مبارکه

بهزاد بهادرانی، مدیر ناحیه نورد سرد فولاد مبارکه:
طی ماه‌های اخیر در ناحیه نورد سرد، شرایط با ثباتی را تجربه کرده و توانستیم با انجام ریومپ در بخش‌های مختلف، رکوردهای ارزشمندی را به ثبت برسانیم؛ با توجه به افزایش درخواست خودروسازان برای خرید ورق‌های سخت از فولاد مبارکه، حساسیت کار در واحد اسیدشویی شماره ۲ نورد سرد افزایش پیدا کرده و ارتقای سطح کیفی محصولات نیز در اولویت این ناحیه قرار گرفته است.

علی حاجیان‌نژاد، مدیر ناحیه نورد گرم فولاد مبارکه:
حمایت‌های همه‌جانبه مدیریت ارشد شرکت منجر به این شد که ما بتوانیم رکوردهای خوبی طی ماه‌های اخیر در ناحیه نورد گرم داشته باشیم؛ میزان تولید گریدهای کیفی و ویژه در ناحیه نورد گرم نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است. تلاشگران این ناحیه طی ۲ ماه اخیر موفق به تولید ۱۸۰ هزار تن گرید ویژه جهت تولید لوله‌های انتقال آب و نفت و گاز شدند و در کنار آن نیز به کیفیت محصول نیز اهمیت داده شد.

قاسم خوشدل‌پور، مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم فولاد مبارکه:
حمایت‌های بی‌دریغ مدیریت ارشد فولاد مبارکه از ناحیه فولادسازی و اقدامات و پروژه‌های توسعه‌ای منجر به افزایش ظرفیت تولید در این ناحیه شده است؛ ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری فولاد مبارکه همواره در تلاش بوده تا اهداف شرکت را محقق کند و بتواند نیازهای دیگر واحدها با همدلی و تعامل لازم و تا آن‌جایی که می‌تواند برطرف کند و ادامه‌دهنده نهضت تولید حداکثری و باکیفیت باشد.

داریوش رشیدی، مدیر ناحیه آهن‌سازی فولاد مبارکه:
رکوردهای تولید در این ناحیه نتیجه تلاش بی‌وقفه کارکنان، انجام فرایندهای بهبود و حمایت‌های بی‌دریغ مدیریت ارشد سازمان است. ناحیه آهن‌سازی طی دو ماهه نخست سال جاری حدود ۱۸۵ هزار تن بیش از برنامه تولید کرده که رکورد قابل توجهی است؛ درصدد آن هستیم که طی ۹ ماه باقیمانده از سال جاری، حداکثر ظرفیت تولید قابل بهره‌برداری را به‌کار بگیریم و این امر نیازمند برنامه‌ریزی در شات‌دان‌ها خواهد بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.