×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
تماس مدیرعامل بانک مسکن با مدیریت شعب استان اصفهان

تجارت گردان | تماس مدیرعامل بانک مسکن با مدیریت شعب استان اصفهان

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از بانک مسکن-هیبنا، روز چهارشنبه ۸ مردادماه، مراسم معارفه دکتر محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن برگزار شد و وی در ابتدای کار خود در این سمت با حسن نوروزی مدیریت شعب استان اصفهان و بیات رییس شعبه زرین شهر، تماس و در خصوص تعطیلی شعبه زرین شهر اصفهان تبادل نظر و پیگیر سلامتی کارکنان این شعبه شد.

نوروزی مدیریت شعب استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، با اشاره به مسوولیت شناسی دکتر محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن، گفت: دکتر شایان در اولین روز کاری خود با بنده تماس گرفت و جویای سلامتی همکاران ما در شعبه زرین شهر شد و بر کیفیت خدمات این شعبه تاکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به مبتلا شدن همکاران این شعبه به بیماری کرونا اظهار داشت: ۵۰ درصد از همکاران شعبه زرین شهر از جمله رییس و معاون شعبه هفته ها قبل و ۵۰ درصد از همکاران نیز در هفته گذشته به بیماری کرونا مبتلا شدند و ما مجبور به تعطیلی شعبه شدیم.

حسن نوروزی افزود: امروز جواب تست همکاران ارسال خواهد شد و به امید خدا اگر جواب تست ها منفی باشد، شعبه کار خود را آغاز خواهد کرد و به مردم عزیز خدمات ارائه خواهد کرد.

مدیریت استان اصفهان گفت: در این مدت نیز با هماهنگی های به عمل آمده با فرمانداری، ازطریق شعب همجوار یعنی فولادشهر و مبارکه و همچنین خدمات الکترونیکی بانک، خدمات بانکی به همشهریان عزیز ارایه شد.

دکتر محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن در پایان برای تمامی همکاران این شعبه آرزوی سلامت کرد و افزود: امیدواریم هرچه زودتر همکاران عزیز ما در این شعبه و همچنین در شعب دیگر کشور که به این بیماری مبتلا شده اند سلامتی و بهبودی خود را به دست آوردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.