×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
تمامی امور باید در راستای خدمت رسانی به مشتریان باشد

به گزارش تجارت گردان به نقل از بانک مسکن-هیبنا، مدیرعامل بانک مسکن-دکتر محمود شایان- در اولین بازدید از شعب تحت پوشش منطقه غرب تهران، در بازدید از شعبه نمونه توحید، در گفتگو با حمیدرضا پورشبانان-رئیس شعبه- ضمن کسب اطلاع درخصوص آمار منابع، مصارف و مطالبات معوق، بیان کرد: در شعب باید تمامی امور، در راستای خدمت رسانی به مشتریان انجام شود و در ستاد نیز، امور مربوط به پشتیبانی شعب ، به بهترین نحو ممکن صورت پذیرد.

وی ضمن تاکید بر شعار “همیشه حق با مشتری است” در منشور اخلاقی بانک مسکن، اذعان داشت: لازمه تجلی این شعار در بانک، ارائه خدمات و پشتیبانی مطلوب کارکنان ستاد به شعب و به دنبال آن، بهبود خدمت رسانی به مشتریان توسط شعب می باشد.

دکتر شایان در حین بازدید، با بررسی جزئیات پرونده تسهیلاتی یکی از عمده مطالبات معوق شعبه در بخش مشارکت مدنی، ضمن ارائه راهکارهای لازم درخصوص مذاکره با مشتری، بر لزوم دستیابی به راه حل های مناسب در بخش وصول مطالبات، به منظور تقسیط واحدها به جای تطویل روند وصول از طریق اجرایی کردن پرونده ها تاکید کرد.

وی با اشاره به لزوم مصالحه با مشتریان بدهکار علی الخصوص بدهکاران کلان، تصریح کرد: در وصول مطالبات باید راهکارهای مطروحه از سوی مشتری و شعبه، جرح و تعدیل گردیده تا بتوان به راه حل نهایی و مطلوب به گونه ای که در آن هم منافع مشتری ، هم منافع بانک حاصل گردد، دست یافت.

مدیرعامل بانک مسکن همچنین با اشاره به جایگاه خطیر روسای شعب، رهنمودهای لازم درخصوص اختیارات و مسوولیت های روسای شعب را ارائه نمود.

دکتر شایان اضافه نمود: دادن اختیارات کافی به روسای شعب، می تواند نقش موثری در جلوگیری از طولانی شدن امور مشتریان داشته باشد.

وی با اشاره به جایگاه مهم شعب به عنوان اولین سطح ارتباطی با مشتری، بیان کرد: هرگونه مشکلات در سرویس دهی به مشتریان می بایست سریعا از سوی شعبه به مسوولین گزارش شود تا در اسرع وقت، ضمن رفع مشکلات و موانع موجود، زمینه تکریم ارباب رجوع و رضایت مندی مشتریان فراهم گردد.

دکتر محمود شایان همچنین با اشاره به مزیت وجود صندوق امانات در شعبه نمونه توحید، ضمن تاکید بر اهمیت خدمات کارمزدمحور در سازمان، استفاده موثر از این ابزار را در بازاریابی و جذب مشتریان خواستار شد.

مدیرعامل بانک در ادامه درخصوص بازمهندسی ساختار سازمانی کلان بانک توضیحاتی داد و تغییرات لحاظ شده را در راستای انطباق با الزامات حاکمیت شرکتی امری ضروری برشمرد.

وی ابراز امیدواری کرد: با تغییرات اعمال شده در ساختار سازمانی بانک ، بتوانیم در تحقق اهداف خطیر بانک مسکن و ارائه بهترین خدمات در کمترین زمان ممکن به مشتریان، گام های موثری برداریم.

وی در ادامه به بررسی وضعیت شعبه و آمار پرسنلی پرداخت و ضمن ملاقات و گفتگو با همکاران، از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

در پایان، دکتر محمود شایان از فضا و ساختمان شعبه نیز بازدید به عمل آورد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.