×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تمامی فضا‌های باز را در اختیار هیئت‌ها قرار داده‌ایم

به گزارش تجارت گردان به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی شهردار تهران در آئین افتتاح نوزدهمین رویداد فرهنگی عطر سیب که صبح امروز با حضور مهدی چمران رییس و چند تن از اعضای شورای شهر تهران در میدان امام حسین (ع) برگزار شد، گفت: از کسانیکه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تلاش کردند، این شمع (محرم) خاموش نشود و خاموش هم نخواهد شد، تشکر می کنم.

شهردار تهران با بیان اینکه آزادگی می‌تواند به عاقبت به خیری منجر شود، ادامه داد: در انقلاب اسلامی افرادی بودند که سابقه چندان مثبتی در گذشته نداشتند، اما با آزادگی و آزاد‌مردی در مسیر درست قرار گرفتند.

وی با ابراز امیدواری از برگزاری مراسم ماه محرم در کنار پروتکل‌های بهداشتی ادامه داد: ما تمامی فضا‌های باز را در اختیار هیئت‌ها قرار داده‌ایم و ان‌شالله خداوند این فعالیت را مورد رضایت خود قرار دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این مراسم شهردار تهران، رئیس و اعضای شورای شهر پس از بازدید از غرفه‌های حسینی به بازدید از مقبره شهدا پرداختند و پس از آن، پرچم عزای اباعبدالله الحسین (ع) با حضور شهردار و رییس شورای شهر به اهتزاز درآمد.

این رویداد فرهنگی از سال ۱۳۸۱ توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران آغاز شده و هدف از برگزاری آن ایجاد بستری برای عرضه اقلام و اجناس مورد نیاز هیئت‌های مذهبی که در ماه‌های محرم و صفر به اجرای مراسم می‌پردازند، است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.