×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
تمام نقاط استان سمنان با مشکل جدی آب روبرو است

حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه مسئله آب موضوع مهم استان سمنان در سفر حجت‌الاسلام رئیسی به استان است، بیان کرد: همه نقاط استان سمنان از مشکل جدی آب رنج می‌برند و امیدواریم که سفر هیئت دولت بتواند در زمینه آب برکات خوبی را داشته باشد.

بسیاری تماس‌های مکرر مردم برای جلسه عمومی و دیدار عمومی نیز وجود دارد اما به دلیل مقوله کرونا و ضرورت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی این موقعیت فراهم نیست که رئیس جمهور در بین مردم حاضر شود.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه مردمی بود و سفرهای مکرر استانی ویژگی رئیس جمهور است، بیان داشت: ویژگی مردان مخلص و خدمت‌گزاران این است که شب و روز نمی‌شناختند و آسایش خودشان را برای خدمتگزاری به مردم در نظر نمی‌گیرند.

مطیعی گفت: امیدواریم که با توجه به هشت سفر گذشته رئیس جمهور به استان‌های دیگر و کارشناسی قبل و بعد از سفر که شاهد بوده‌ایم، در استان سمنان نیز اتفاقات مبارکی در پس سفر رئیس جمهور رخ دهد تا گره گشایی از کار مردم را شاهد باشیم.

به گزارش مهر، رئیس جمهور لحظاتی دیگر به استان سمنان سفر خواهد کرد. این نهمین سفر رئیسی در مقام رئیس دولت سیزدهم به استان‌ها است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.