×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تمجید سرمربی پورتو از طارمی؛ مهدی بازیکن بسیار باهوشی است

 تیم فوتبال پورتو از هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر پرتغال امشب میزبان تیم چاوز است. سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو در نشست خبری پیش از این دیدار در رابطه با غیبت مهدی طارمی در ژانویه به دلیل حضور در تیم ملی ایران برای رقابت‌های جام ملت‌های آسیا صحبت‌های جالبی انجام داد.

کونسیسائو بار دیگر به اهمیت مهدی طارمی در پورتو پرداخت و گفت: او بازیکن بسیار باهوشی است. وقتی اسم طارمی می‌آید فقط منظورم گلزنی نیست، بلکه به هرچیزی که به توپ یا بدون توپ در زمین مربوط است را می‌توان به طارمی ارتباط داد.

وی افزود: مهدی با فضاسازی موقعیت‌هایی برای پورتو ایجاد می‌کند که شاید برای هواداران قابل مشاهده نباشد و او بازیکنی نیست که فقط برای ما گل بزند و گل بسازد. اما او کارهای بسیار مهمی در تیم ما انجام می‌دهد.

کونسیسائو در پایان گفت: این وظیفه من است که بتوانم راه‌حلی برای غیبت او پیدا کنم. در حال فکر کردن برای این موضوع هستم و بستگی به استراتژی ما دارد.

تیم فوتبال پورتو در حال حاضر با ۳۱ امتیاز در رتبه سوم لیگ برتر پرتغال قرار دارد. مهدی طارمی ستاره ایرانی این باشگاه تا دیدار برابر بوآویشتا در هفته شانزدهم لیگ پرتغال همراه پورتو خواهد ماند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.